Një fanellë e kuqe, me shqiponjën të dizenjuar në të - Business Magazine Albania

Një fanellë e kuqe, me shqiponjën të dizenjuar në të


Për herë të parë në një finale të kampionatit europian, kombëtarja shqiptare e futbollit do të luajë me një fanellë të personalizuar, e cila është dizenjuar nga një kompani shqiptare. Fanella është një ndërthurje mes traditave, me shqiponjën si simbol dhe modernes, pasi dizajni i saj është unik. Në këtë fanellë janë ndërthurur 3 elementët kryesorë. Elementë të folklorit, të frymës bashkëkohore, si dhe elementë të kombëtares sonë.

Një-fanellë-e-kuqe-me-shqiponjën-të-dizenjuar-në-të-businessmag

Federata Shqiptare e Futbollit vendosi që t’ia besojë për 5 vitet e ardhshme këtë detyrë kompanisë italiane “Macron”. Ajo pjesën ballore ka shqiponjën dy krenare të paraqitur në një formë më digjitale. Bëhet fjalë për një dizajn krejtësisht të ri dhe, ashtu siç pritej, me një shqiponjë të vendosur në mes në të tria fanellat që mbërrijnë në tri ngjyra, ajo tradicionale kuqezi, e dyta që është e bardhë dhe fanella e tretë që është e zezë, por me nuanca më të theksuara të shqiponjës në pjesën e përparme.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 9 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Gjithashtu në brendësi, fanella ka një shkrim të veçantë në gjuhën shqipe në pjesën e pasme të jakës, frazёn nga poezia e poetit të njohur rilindas të Shqipërisë, Naim Frashëri “TI SHQIPЁRI MЁ JEP NDER, që do të jetë frymëzues për të gjithë personat që do ta mbajnë veshur atë.

Fanellat janë dizenjuar nga kompani shqiptare dhe prodhuar nga “Macron”.

Një-fanellë-e-kuqe-me-shqiponjën-të-dizenjuar-në-të-businessmag

Fanella e Kombëtares Shqiptare është shpallur fanella më e bukur e Euro 2016, në një sondazh të organizuar nga portali i njohur i gjerman, ‘Sport1’. Në sondazhin e ‘Sport1’, fanella e Kombëtares Shqiptare ka marrë 26 mijë vota, duke u renditur në vendin e parë, duke lënë pas Turqinë me 24 mijë vota, dhe Gjermaninë me 4,600 vota. Në vendin e katërt është renditur Franca, dhe në të pestin Belgjika.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 9 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0