Një e treta e përdoruesve të Netflix ndajnë shërbimin jashtë familjes së tyre, sipas anketimit  - Business Magazine Albania

Një e treta e përdoruesve të Netflix ndajnë shërbimin jashtë familjes së tyre, sipas anketimit 

përdoruesve të Netflix

Një e treta e përdoruesve të Netflix ndajnë shërbimin me dikë tjetër, sipas një sondazhi të fundit.  Grupi Kërkimor Leichtman zbuloi se 33% e shërbimeve Netflix përdoren në më shumë se një familje.  

LRG zbuloi gjithashtu se 83% e familjeve të Shteteve të Bashkuara kanë të paktën një shërbim video streaming nga 15% direct-to-consumer (DTC) dhe abonim video on demand (SVOD) sipas kërkesës, dhe 67% e tyre kanë Netflix. 

64% e përdoruesve të Netflix paguajnë plotësisht për shërbimin dhe nuk e ndajnë atë me të tjerët, zbuloi sondazhi. 

Lexoni: Për momentin Netflix nuk mendon për një abonim me kosto të ulët me reklama

Nga 33% e llogarive të përbashkëta të Netflix, 15% përdoren dhe paguhen nga ata që i ndajnë ato me dikë jashtë shtëpisë së tyre, 15% përdoren në një familje, por janë huazuar nga një shtëpi tjetër dhe 3% e shërbimeve përdoren nga më shumë se një familje që ndajnë koston. 

Anketa zbuloi gjithashtu se 29% e të gjitha shërbimeve DTC ndahen ndërmjet familjeve, 12% e të gjitha shërbimeve DTC paguhen nga dikush jashtë një familjeje të caktuar dhe 34% e të rriturve të moshës 18-34 kanë të paktën shërbimin DTC që paguhet nga dikush tjetër.  

“Ndarja e fjalëkalimit është një veçori e natyrshme e shumicës së shërbimeve të transmetimit. Ndarja ndihmon në zgjerimin e bazës së përdoruesve dhe mbajtjen e klientëve, por gjithashtu krijon një hendek midis numrit të familjeve që kanë një shërbim dhe abonentëve aktualë që paguajnë,” tha Bruce Leichtman, president dhe analist kryesor për Leichtman Research Group, Inc. “Për shembull, rreth dy të tretat e familjeve amerikane raportojnë se kanë Netflix, por kjo përfshin rreth 10% të familjeve amerikane që nuk paguajnë për shërbimin, sepse është huazuar nga abonimi i dikujt tjetër.” 

Rezultatet janë nga një anketë në internet me 4,400 familje.  

/msn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0