Një botë pa tym, nismë e kompanisë së duhanit dhe Ferrarit - Business Magazine Albania

Një botë pa tym, nismë e kompanisë së duhanit dhe Ferrarit


Lajme të mira për duhanpirësit. Kompanitë e duhanit, po tentojnë të largohen gjithnjë  e më shumë nga efektet e dëmshme të nikotikës, duke ofruar opsione të tjera të konsumit. Philip Morris International dhe Skuderia Ferrari kanë zgjatur partneritetin e tyre deri në vitin 2021. Bashkëpunimi i tyre që nis 40 vite më parë, do të përqëndrohet këto vite në avancimin e kauzës së një bote pa tym duhani. Kjo nënkupton vazhdimin e pirjes së duhanit, duke kaluar nga forma më e dëmshme e konsumimit të nikotinës – cigare – tek alternativat më pak të dëmshme të provuara shkencërisht që janë pa tym.

Ne duam t’u japim 1.1 miliardë burrave dhe grave në botë që pijnë duhan, mundësinë për të bërë zgjedhje më të mira dhe më të informuara. Ne jemi të përkushtuar që të përdorim të gjitha burimet e disponueshme, duke përfshirë aktivitetet tona të lidhura me sportet motorike, për të përshpejtuar vrullin përreth këtij ndryshimi revolucionar për të mirën e njerëzve që pinë duhan, shëndetin publik dhe shoqërinë në përgjithësi. Ne e vlerësojmë shumë mbështetjen e Skuderisë Ferrari në këtë kauzë,” tha shefi ekzekutiv i PMI, André Calantzopoulos.

Krijimi i vetëdijes globale për mundësinë e paraqitur nga inovacioni, shkenca dhe teknologjia për të kaluar në një botë pa tym duhani është me rëndësi të madhe. Specialistët e fushës thonë se është e rëndësishme që qeveritë, ekspertët e shëndetit publik, komuniteti shkencor dhe shoqëria civile të përqafojnë sfidën dhe të ndihmojnë në vendosjen e një plani rregullues të ndjeshëm.

Skuderia Ferrari shihet si partner i rëndësishëm në këtë sfidë, sepse shfrytëzon një frymë pioniere, teknologji dhe inovacion në ndjekje të ambicieve të mëdha.

Djegia e duhanit gjeneron tym dhe shumicën dërrmuese të toksinave të dëmshëm të lidhura kryesisht me sëmundjet që lidhen me duhanpirjen. Prej 2008 PMI vlerësohet të ketë shpenzuar më shumë se 4.5 miliardë dollarë për të zhvilluar, mbështetur dhe ndërtuar kapacitetin prodhues për një portofol të gjerë të produkteve pa tym. Në vitin 2017, dy vite pas fillimit të komercializimit, gati 40% e shpenzimeve komerciale botërore të kësaj kompanie iu kushtua këtyre produkteve inovative. Sot vlerësohet që rreth 5 milionë njerëz kanë ndaluar pirjen e duhanit dhe kanë bërë ndryshimin në produktet e përparuara të duhanit.

Një nga kompanitë më të mëdha në këtë fushë, pretendon që një në tre nga konsumatorët 40 milionë burra dhe gra, do të bëjë të njëjtën gjë deri në vitin 2025.

Me mbështetjen e duhur rregullatore, ky numër mund të jetë shumë më i lartë deri atëherë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0