Nio prezanton "Tesla Model X Kineze" për gjysmën e çmimit

Nio prezanton “Tesla Model X Kineze” për gjysmën e çmimit


NIO, start up-i Kinez i makinave elektrike ka prezantuar makinën e prodhimit në masë të parë të saj, e quajtur ES8. Ai është një SUV 100% elektrik i cili është konkurent direkt i Tesla Model X. Për më tepër, kushton sa gjysma e saj.

Çmimi i saj fillon nga 448,000 yuan ($67,697) në Kinë, ndërkohë që Tesla Model X fillon nga 836,000 yuan ($126,328).Por ndonëse konsiderueshëm më e lirë, ajo duket se mund t’a mbajë kompedicionin. Ajo është e madhe mjaftueshëm, all-wheel drive, dhe përshpejton nga 0-100 për 4.4 sekonda. Problemi i vetëm, është se ajo është e disponueshme vetëm në Kinë.

Lexoni: Tesla, të duhet edhe pak që të konsiderohesh makina më e shpejtë

Nio vjen me NIO Pilot. Kompania atë e “comprehensive advanced driver assistance system”. I bazuar në një Mobileye EyeQ4 chip, makina është e paisur me 23 sensorë, duke përfshirë kamera, sensorë dhe sensorë ultrasonic. E gjithë kjo duket goxha impresionuese, por nuk dihet ende se çfarë do të sjellë ajo përsa i përket autonomisë në drejtim.Inteligjencë artificiale mund të gjejmë në brednësi gjithashtu. Ajo ka një sistem infotainment i quajtur NOMI, i cili dëgjon, flet dhe ndihmon shoferët gjatë rrugës.

Një nga gjërat që e le pak pas Nio ES8 nga Tesla Model X është bateria. Ajo ka një bateri 70kWh me të cilën mund të përshkruhen maksimalisht 355 kilometra. Por NIO pretendon se me një karikim prej vetëm 10 minutash makina mund të përshkruaj 100km.

Por do të ketë edhe mënyra të tjera për t’a rregulluar këtë. Kompania thotë se përdoruesit do të krijojë disa stacione të quajtura Powe Swap ku mund të ndërrohet bateria për 3 minuta. Gjithashtu, nëse ndodh të mbarojë bateria diku ku nuk ka stacione karikimi, NIO do të dërgojë Power Mobile. Power Mobile, është një stacion karikimi i lëvizsshëm. NIO planifikon të ndërtojë 1100 Power Swap dhe 1200 Power Mobile deri në vitin 2020.

NIO lëshoi një makinë autonome koncept në Mars 2017, të quajtur EVE. Gjithashtu, kompania prodhon EP9, super makina elektrike me vlerë $1.5 milion. Ajo përshpejton nga 0 në 100kmh për 2.7 sekonda dhe arrin shpejtësi mbi 300km/h

Burimi: Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0