Nike kryeson si kompania me më shumë fitime nga shitja e NFT-ve - Business Magazine Albania

Nike kryeson si kompania me më shumë fitime nga shitja e NFT-ve

Nike ka arritur të jetë lider në një fushë tjetër, përveç se në shitjen e atleteve – NFT-të. Fjala më në trend e marketingut, por Nike tregon pse ata janë këtu për të qëndruar.

Nike vazhdon të frymëzojë botën me historinë e saj të markës, mesazhet dhe përpjekjet e vazhdueshme të marketingut, por tashmë ajo është bërë gjithashtu marka me fitimin më të lartë në botë nga shitjet e NFT-ve. 185 milionë dollarë të ardhura kundrejt çdo marke tjetër, veçanërisht markave në industrinë e modës.

Lexo edhe: Cila do të jetë e ardhmja e tregut NFT? Si arriti dizajneri të monetizojë artin e tij digjital

Pasi të keni lexuar një artikull në internet, ja pse:

  1. Në vend që të hidheshin mbi një trend, ata e përdorën atë si një mënyrë për t’u lidhur me klientët. Hapi i parë ishte kur ata lejuan klientët të blinin atlete dixhitale dhe t’i personalizonin.
  2. Ndërsa dikush shkoi të kërkonte një NIKE NFT në fazat e hershme të adoptimit të NFT, atyre iu shfaqën produktet e Nike.
  3. NIKE u tregoi konsumatorëve se ishin seriozë për miratimin e NFT-së dhe nuk ishte thjesht një mashtrim. Ishte e qartë se konsumatorët ishin gati kur shitjet po rriteshin. NIKE ishte një nga markat që mundën të përfitonin nga kjo dhe t’u tregonin klientëve të tyre se ia vlen investimi.

Në përgjithësi, marka ka qenë një inovator kryesor gjatë gjithë viteve. Por kjo është padyshim një parashikues i fortë për logon e famshme për të arritur maja të reja. Me NFT-të, Web3, Metaverse dhe marketingun eksperimental – mbetet shumë për tu parë në muajt e ardhshëm./ LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0