Nike ka arritur të jetë lider në një fushë tjetër, përveç se në shitjen e atleteve – NFT-të. Fjala më në trend e marketingut, por Nike tregon pse ata janë këtu për të qëndruar.
Nike vazhdon të frymëzojë botën me historinë e saj të markës, mesazhet dhe përpjekjet e vazhdueshme të marketingut, por tashmë ajo është bërë gjithashtu marka me fitimin më të lartë në botë nga shitjet e NFT-ve. 185 milionë dollarë të ardhura kundrejt çdo marke tjetër, veçanërisht markave në industrinë e modës.
Pasi të keni lexuar një artikull në internet, ja pse:
- Në vend që të hidheshin mbi një trend, ata e përdorën atë si një mënyrë për t’u lidhur me klientët. Hapi i parë ishte kur ata lejuan klientët të blinin atlete dixhitale dhe t’i personalizonin.
- Ndërsa dikush shkoi të kërkonte një NIKE NFT në fazat e hershme të adoptimit të NFT, atyre iu shfaqën produktet e Nike.
- NIKE u tregoi konsumatorëve se ishin seriozë për miratimin e NFT-së dhe nuk ishte thjesht një mashtrim. Ishte e qartë se konsumatorët ishin gati kur shitjet po rriteshin. NIKE ishte një nga markat që mundën të përfitonin nga kjo dhe t’u tregonin klientëve të tyre se ia vlen investimi.
Në përgjithësi, marka ka qenë një inovator kryesor gjatë gjithë viteve. Por kjo është padyshim një parashikues i fortë për logon e famshme për të arritur maja të reja. Me NFT-të, Web3, Metaverse dhe marketingun eksperimental – mbetet shumë për tu parë në muajt e ardhshëm./ LinkedIn
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.