Nike i nxit njerëzit kundër racizmit në reklamën e re

Nike i nxit njerëzit kundër racizmit në reklamën e re

Nike po u bën thirrje njerëzve që jo vetëm të mos e pranojnë racizmin që ekziston sot në Amerikë, por të mbajnë një qëndrim të fortë kundër tij.

Të premten, më 29 maj, kompania e veshjeve sportive publikoi një reklamë të fuqishme të re, të titulluar “Një herë të vetme, mos e bëj”, (For once, don’t do it). Reklama vjen disa ditë pasi George Floyd, një njeri me ngjyrë, vdiq pasi polici i bardhë i Minneapolis, Derek Chauvin vendosi gjurin e tij në qafën e Floyd për 8 minuta dhe 46 sekonda.

Që nga vdekja e Floidit më 25 maj, njerëzit në të gjithë vendin kanë protestuar kundër racizmit dhe brutalitetit të policisë. Tani, Nike, një markë që ka folur vazhdimisht kundër padrejtësisë, gjatë viteve të fundit – po i lë të gjithë të kuptojnë qëndrimin e saj mbi çështjen e racizmit në Amerikë.

Ndërsa luhet muzika e pianos, reklama për një minutë shfaq teksin e bardhë në në një sfond të zi. Reklama fillon me sloganin e kompanisë, “Vetëm bëje”, (Just Do It).

“Një herë të vetme, mos e bëj. Mos pretendoni se nuk ka asnjë problem në Amerikë. Mos ia ktheni shpinën racizmit. Mos pranoni që të na marrin jetët e pafajshme”, thuhet në reklamë. “Mos u justifikoni më. Mos mendoni se kjo nuk ndikon tek ju. Mos u ulni dhe heshtni. Mos mendoni se nuk mund të jeni pjesë e ndryshimit. Le të jemi të gjithë pjesë e ndryshimit”.

Reklama më e re u nda gjithashtu nën hashtagun, #UntilWeAllWin,(Derisa Ne Të Fitojmë Të Gjithë), që është thirrja e Nike për barazi. Hashtagu është shfaqur në fushatat e kaluara, dhe fraza ” Derisa Ne Të Fitojmë Të Gjithë ” është e lidhur me Nike’s Common Thread Series, një seri videosh të krijuara nga Nike, në partneritet me Uninteroken, që funksionon për të ndarë histori të atletëve me ngjyrë.

Nike u ngrit dukshëm në këmbë për të dënuar racizmin dhe brutalitetin e policisë në vitin 2018 duke e bërë Colin Kaepernick imazh të fushatës “Just Do It”. Ish-qendërmbrojtësi u rrëzua nga NFL në vitin 2016, pasi ai filloi të gjunjëzohej gjatë Himnit Kombëtar në shenjë proteste ndaj brutalitetit të policisë dhe racizmit në Shtetet e Bashkuara. Ai që nga ajo kohë ka punuar me Nike për publikimin e disa reklamave. Kaepernich mishëron plotësisht citatin, “Besoni në diçka, edhe nëse do të thotë të sakrifikoni gjithçka”.

Nike

Nike gjithashtu përshkroi angazhimin e saj për barazi në mënyrë të detajuar, në faqen zyrtare të kompanisë.

Nuk ndodh shpesh që një markë të mbajë qëndrimin e duhur ndaj çështjeve delikate dhe të japë kontribute të vlefshme për ata që e rrethojnë, por Nike vazhdon të transmetojë mesazhe të qarta, që kanë kuptim për njerëzit.

Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0