Një bateri makine elektrike e zhvilluar nga kompania Nyobolt, është karikuar me sukses nga 10% në 80% në katër minuta e 37 sekonda në demonstrimin e saj të parë të drejtpërdrejtë.
Kjo u realizua me një makinë sportive konceptuale, ndërtuar enkas për këtë qëllim në një pistë testimi në Bedford, dhe është pjesë e përpjekjeve të industrisë për të përshpejtuar procesin e ngarkimit të automjeteve elektrike (EV). Për krahasim, një superngarkues ekzistues Tesla mund të ngarkojë një bateri makine deri në 80% në 15-20 minuta.
Ekspertët thonë se eliminimi i të ashtuquajturit “ankthi i rrezes” është çelësi për rritjen e marrjes së automjeteve elektrike, por gjithashtu theksojnë rëndësinë e përmirësimit të infrastrukturës së karikimit.
“Zhvillimi i teknologjisë që u mundëson njerëzve të karikojnë më shpejt, e cila përputhet me kohën që duhet aktualisht për të rimbushur një makinë, është me të vërtetë e rëndësishme”, tha Paul Shearing, Profesor i Inxhinierisë së Energjisë së Qëndrueshme në Universitetin e Oksfordit.
Por, ai shtoi se duhej të kishte më shumë karikues të të gjitha llojeve.
“Njerëzit do të duan infrastrukturën e karikimit të shpejtë, pavarësisht nga makina që përdorin, të gjithë duan ta bëjnë këtë më shpejt”, tha ai.
Makina sportive në të cilën u vendos bateria Nyobolt, e cila u testua gjatë dy ditëve këtë javë, arriti një distancë prej 120 miljesh pas katër minutash. Një Tesla e ngarkuar në 80% zakonisht do të kishte një distancë deri në 200 milje.
Dr Sai Shivareddy, bashkëthemelues i Nyobolt, tha se ishte i kënaqur me rezultatet, por pranoi se testet kishin qenë “shkatërruese nervore”.
Demoja u realizua drejtpërdrejt para një auditori të ftuar profesionistësh të industrisë për herë të parë, me disa pengesa gjatë rrugës. Sfidat përfshinin valën e të nxehtit në Mbretërinë e Bashkuar, një dështim në sistemin e ftohjes së makinës konceptuale dhe një karikues standard në vend që nuk ishte prodhuar nga Nyobolt. Këta faktorë e penguan firmën të rikrijonte rezultatet laboratorike, në të cilat thotë se bateria mund të karikojë nga 0% në 100% në gjashtë minuta.
Megjithatë, Dr Shivareddy e përshkroi ngjarjen si “një moment historik i madh për elektrifikimin” dhe bëri shaka se makina e tij ishte ende duke u ngarkuar, pasi e kishte futur në prizë kur mbërriti më herët atë ditë.
Nyobolt thotë se nuk ka ndërmend të prodhojë automjetet e veta dhe planifikon të bashkëpunojë me markat ekzistuese të makinave, me baterinë potencialisht brenda EV “në shkallë të vogël” brenda një viti. Karikuesit e fuqishëm 350 kW DC super të shpejtë që ai kërkon janë të disponueshëm publikisht në Mbretërinë e Bashkuar, por nuk janë ende të përhapur. Firma gjithashtu pretendon se ka minimizuar degradimin, thotë se bateria ende ngarkohet në 80% pas 4000 cikleve.
Një cikël i plotë është një tarifë nga 0-100%, por kjo nuk duhet të vijë menjëherë. Për shembull, dy tarifa prej 50% do të llogariteshin si një cikël. Apple thotë se bateria e iPhone 15 do të ketë 80% funksionalitet pas 1000 cikleve.
Fuqia, pesha dhe qëndrueshmëria
Ekziston një garë globale për të zhvilluar bateri me karikim më të shpejtë që janë më të fuqishme, më të lehta dhe të qëndrueshme. Vitin e kaluar Toyota tha se një përparim teknik do t’i mundësonte asaj të zhvillonte një bateri në gjendje të ngurtë e cila mund të karikonte në 10 minuta dhe të zgjaste 1200 km (754 m). Dhe një karikues kompakt i zhvilluar nga kompania fillestare amerikane, Gravity, mund t’i shtojë 200 milje rreze veprimi një automjeti elektrik në më pak se 13 minuta. Por, Dr Edward Brightman, lektor në inxhinierinë kimike në Universitetin Strathclyde, tha se ndërsa karikimi i shpejtë është i dobishëm për udhëtime të gjata, pengesa e vërtetë për marrjen e automjeteve elektrike ende qëndron në infrastrukturën mbështetëse.
“Makinat elektrike me të vërtetë nuk kufizohen më nga bateritë. Ne duhet urgjentisht të përmirësojmë rrjetin dhe të vendosim karikues të shpejtë me aftësinë për të dërguar ngarkesën në bateri”, tha ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.