Në vitin 2022, kur themeluesi dhe ish-CEO i Twitter, Jack Dorsey zbuloi hapjen e faqes së re të mikroblogimit Bluesky, ai tha se qëllimi nuk ishte të luftonte Twitter-in, i sapo blerë nga Elon Musk dhe i riemërtuar si X. Në vend të kësaj, ideja ishte të ” bashkëpunojnë” me të. Bluesky ishte një iniciativë që në fakt u nis nga Twitter, madje mori 13 milionë dollarë financim pak para se Musk të blinte Twitter. Por, në vitin 2024, me postime të shpeshta në X dhe të diskutueshme në lajme, dhe me humbjen e partnerëve të reklamave, pohimet e Dorsey vijnë pak më ndryshe.
Platforma e mediave sociale Bluesky funksionoi si një shërbim vetëm me ftesa në dy vitet e para të saj, në mënyrë që menaxherët e saj të mund të mbanin kontrollin mbi platformën dhe të menaxhonin me kujdes evolucionin e saj ndërsa baza e saj e përdoruesve u rrit ngadalë në rreth 3 milionë. Ky total është rritur ndjeshëm javën e fundit, pasi u hap për këdo që dëshiron të regjistrohet. Kompania juaj ndoshta duhet t’i kushtojë vëmendje.
Aplikacioni Bluesky funksionon ndryshe nga Twitter, nga një këndvështrim teknologjik. Faqja e saj në internet e përshkruan atë si “media sociale siç duhet të jetë”. Të dhënat e Twitter mbahen të gjitha në qendër në serverët e tij dhe transmetohen, në një farë mënyre, te përdoruesit e tij dhe interneti në përgjithësi, ndërsa Bluesky është i decentralizuar dhe lidhet me platforma të tjera të mediave sociale të decentralizuara duke përdorur një standard të hapur. Duke iu referuar zhargonit të teknologjisë, kjo do të thotë se Bluesky është i ndërlidhur me rrjete të tjera sociale që përdorin të njëjtin standard: postimet në Bluesky mund të kërkohen, pëlqehen, ndahen e kështu me radhë nga përdoruesit në platforma të ndryshme sociale. Është një lloj shumëzuesi i forcës: postoni një bisedë në një platformë dhe fitoni akses tek përdoruesit e tjerë në platforma të tjera.
Lexo edhe:Bluesky u lejon përdoruesve të shikojnë postimet pa u identifikuar
Kjo do të thotë se ka hapësirë për kompanitë dhe markat që të eksperimentojnë se si funksionon gjithçka dhe ndoshta të krijojnë një prani dominuese në platformë përpara konkurrencës. Çdo kompani që ndërvepron me audiencën në internet ndoshta duhet të paktën të kontrollojë Bluesky, qoftë edhe vetëm sepse kur “programi vrasës” i Twitter-it i Metës u lançua vitin e kaluar, ai u bë aplikacioni më i shpejtë i shkarkuar ndonjëherë. Miliona përdorues u mblodhën te aplikacioni i ri dhe markat u zhvendosën shpejt për ta përqafuar atë si një platformë alternative sociale për X. Disa madje sugjeruan që Threads mund të ishte fundi i Twitter.
Por, Threads është ende në pronësi të Metës. Ndërsa kjo sjell disa përfitime, si ekspertiza teknike dhe një mbështetës me famë botërore, ai nuk i largon Threads nga polemikat që tronditin shokët e tij të qëndrueshëm Meta në Facebook dhe Instagram. Themeluesi dhe CEO Mark Zuckerberg kohët e fundit iu desh t’u përgjigjej pyetjeve të ashpra nga senatorë kritikë në një hetim mbi dëmet e mundshme që aplikacionet e Meta u shkaktuan përdoruesve të rinj.
Diversifikimi i përpjekjeve të mediave sociale në internet të kompanisë suaj në disa platforma, duke përfshirë Bluesky, mund të jetë një ide e mirë. Në këtë rast, mund të jenë milionat e përdoruesve që Bluesky tashmë ka, dhe miliona të tjerë potencialë që mund të fitojë së shpejti. Aplikacioni tashmë ka fituar rreth 800,000 përdorues të rinj që nga hapja e dyerve të saj publikisht: vetëm kjo mund t’ju tundojë ta provoni.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.