Neuromarketingu dhe 4 rregulla për ta aplikuar atë - Business Magazine Albania

Neuromarketingu dhe 4 rregulla për ta aplikuar atë

Neuromarketing

Businessmag vazhdimisht u ka dhënë rëndësi artikujve të marketingut, si një mënyrë për të shitur produktet, duket mbërritur tek klienti në formën më të mirë të mundshme. Neuromarketingu po merr gjithnjë e më shumë vëmendje mes strategëve të marketingut dhe shitjes.

Ajo mundëson qasjen ndaj reagimeve jo të ndërgjegjshme të njerëzve (kur përdoret metodologjia e saktë) dhe më pas mund të zbatohet për të përmirësuar hapësira në shumë fusha të ndryshme. Ka shumë rëndësi përdorimi i rezultateve në mënyrë të përgjegjshme dhe etike. Nëse ndiqet ky rekomandim, neuromarketingu, jo vetëm që do të ofrojë vlerë për kompanitë, por për shoqërinë në tërësi.

Më poshtë ju njohim me disa nga elementët më të rëndësishëm të neuromarketingut dhe shitjeve. Çfarë duhet të bëjnë marketerët e mirë për të nxitur neuronet në trurin e njerëzve të blejnë më shumë?!

1-Personalizimi:”Efekti i festës së koktejit”

Kur mendja dëgjon emrin e vet, ajo emocionohet dhe fillon të dëgjojë. Ky quhet edhe “efekti i festës së koktejit”. Kur dëgjoni emrin tuaj në një koktej, mund ta filtroni, nxirrni bisedat e tjera dhe fokusohuni aty në mënyrë specifike. Personalizimi krijon ndjesinë e komunikimit 1:1, prandaj në thelb krijon një ndërveprim më kuptimplotë me drejtuesit tuaj. Sa më kuptimplotë të jetë një ndërveprim, aq më shumë ka të ngjarë që drejtimi juaj të qëndrojë më gjatë dhe t’i kushtojë vëmendje çdo gjëje për të cilën po flisni.

2-Paraliza e Vendimit

Ofrimi i shumë zgjedhjeve mund të paralizojë aftësinë e një klienti të mundshëm për të bërë një zgjedhje të kënaqshme dhe kështu përfundimisht çon në pakënaqësi të klientit. Kjo ngre shkallën e largimit – përqindja e klientëve që ndalojnë së bleri nga ju – dhe në këtë mënyrë rrit kostot afatgjata të marketingut, sepse vazhdimisht do t’ju duhet të sillni blerës të rinj në vend që t’u shisni atyre ekzistues. Përqendrohuni në një ose vetëm disa zgjedhje për fushatë dhe drejtojini ato tek blerësit e mundshëm përpara se të ndërroni marshin dhe duke ofruar zgjedhje të tjera. Konsumatorët do të ndihen më të kënaqur me blerjet e tyre dhe do të kenë më shumë gjasa të qëndrojnë me markën tuaj.

Lexo: Sondazhi/ 1 në 4 profesionistë përdorin ChatGPT në punë

3- Efekti “Zeigarnik”

Efekti Zeigarnik është një fenomen psikologjik, ku detyrat e ndërprera kanë më shumë gjasa të kujtohen sesa ato të përfunduara. Shtimi i një strategjie të ndërprerjes së modelit në fushatat tuaja të marketingut në chatbot është një mjet jashtëzakonisht i fuqishëm. Synimi nuk është që të përfundojmë ndërveprimet sa më shpejt të jetë e mundur. Qëllimi është të krijojnë ndërveprime dhe përvoja që ata do të mbajnë mend.

Lexo: Si të përdorim marketingun digjital? Intervistë me Elta Derri Liksenaj

4-Mbaji gjërat sa më thjeshtë

Termi teknik për këtë është “rrjedhshmëri konjitive ” dhe është zbulimi se njerëzit preferojnë gjëra që janë “të lehta për t’u menduar”. Truri bën “qark të shkurtër” përballë kompleksitetit. Në fushatat tuaja të marketingut, bëni ofertat tuaja të thjeshta në mënyrë që mendjet e njerëzve të mos ndjejnë nevojën për t’u mbrojtur kundër kompleksitetit.

Fushat ku po përdoret Neuromarketing janë:

  • Branding (ndër më të rëndësishmet)
  • Paketim i Produktit
  • Reklamim
  • Neuromarketing digjital
  • Pikat e shitjes
  • Design industrial
  • Mjediset e punës
  • Politikë

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0