Netflix ka ndaluar së humburi abonentë, pasi luftës së ashpër për t’i mbajtur ata përballë konkurrencës dhe presioneve nga rritja e kostos së jetesës.
Gjigandi i transmetimit tha se shtoi 2.4 milionë abonues gjatë periudhës korrik-shtator, shifër kjo që përmbys humbjet që pësoi në gjysmën e parë të vitit.
Lexo edhe: Netflix prej Nëntorit, një version i ri që kushton më lirë
Serialet hit si Monster: The Jeffrey Dahmer Story dhe Stranger Things ndihmuan për të tërhequr shikuesit përsëri në platformë. Kompania tha se pret të vazhdojë të shtojë edhe mw shumw abonentë në muajt e ardhshëm. Pas kësaj deklarate aksionet e Netflix u rritën me më shumë se 10%.
Aksionet e kompanisë ranë ndjeshëm këtë vit, duke e shtyrë firmën të shkurtojë vendet e punës dhe të rishqyrtojë parimet kryesore të biznesit të saj, si reklamimi dhe tërheqja e shfaqjeve të suksesshme. Netflix aktualisht zë mbi 8% të të gjithë kohës së shikimit të videove në Mbretërinë e Bashkuar dhe 7.6% të kohës së shikimit të TV në SHBA.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.