Netflix në “udhëkryq”. Kompania rrit fitimet dhe abonentët, por me ritme të ulëta - Business Magazine Albania

Netflix në “udhëkryq”. Kompania rrit fitimet dhe abonentët, por me ritme të ulëta

Netflix mundi parashikimet për fitimet nga e Wall Street për tremujorin e parë, por ofroi të dhënat më të lehta se sa pritej duke bërë që aksionet e saj të bien. Raporti sipas analistësve demonstron sfidat me të cilat përballet shërbimi i transmetimit teksa përpiqet të mbajë ritmin e rritjes.

Kompania tha se zhvendosi planin për të goditur shpërndarjen e pasanksionuar të fjalëkalimeve në tremujorin e dytë për të bërë përmirësime, duke vonuar disa përfitime financiare, por tha se ishte i kënaqur me rezultatet e deritanishme.

Shërbimi i transmetimit të videove përballet me shenjat e “ngopjes” së tregut dhe po kërkon mënyra të reja për të fituar para, si p.sh. të ardhurat dhe të ardhurat për tremujorin e parë ishin afërsisht në përputhje me vlerësimet mesatare të analistëve nga Refinitiv.

Fitimet për aksion arritën në 2.88 dollarë me të ardhura prej 8.162 miliardë dollarë. “Ne po rritemi dhe jemi fitimprurës,” tha bashkë-shefi ekzekutiv Ted Sarandos pas raportit të fitimeve. “Ne kemi një rrugë të qartë për të përshpejtuar rritjen si në të ardhura ashtu edhe në fitim, dhe ne po e ekzekutojmë.” një pengesë për industrinë e transmetimit, në të cilën rritja është ngadalësuar ndërsa konkurrenca është intensifikuar.

Lexo edhe: Netflix “thyen” pritshmëritë me numrin e abonentëve të rinj në platformë. “Mund” konkurrencën

Nga janari deri në mars, Netflix shtoi 1.75 milionë abonentë, duke munguar në vlerësimet e analistëve për të shtuar 2.06 milionë të tillë. Analisti Paolo Pescatore i PP Foresight përshkroi rezultatet e tremujorit të parë si të përziera.”Netflix është një biznes i pjekur që përforcon më pak mbështetje në rritjen e abonentëve. Megjithatë, kjo metrikë ende lëviz gjilpërën për palët kryesore të interesuara,” tha ai. Kompania filloi të shfaqë zgjidhjen e saj për ndarjen e fjalëkalimeve – duke ofruar një opsion “ndarje me pagesë” – në 12 vende në shkurt, por po vonon zgjerimin.” / Business Daily 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0