Biznesi i reklamave të Netflix po përjeton një rritje të shpejtë, me të ardhurat nga reklamat që janë dyfishuar nga viti në vit në 2024 dhe pritet të dyfishohen përsëri në 2025. Ky artikull eksploron se si përqendrimi strategjik i Netflix në abonimet e mbështetura nga reklamat, ngjarjet sportive live dhe përmbajtjet origjinale po nxisin rritjen e abonentëve dhe angazhimin. Zbuloni informacione mbi strategjitë e të ardhurave të Netflix, tendencat e abonentëve dhe peizazhin në zhvillim të transmetimit ndërsa platforma zgjeron operacionet e saj reklamuese globalisht.
Biznesi i reklamave të Netflix po rritet me shpejtësi: platforma e transmetimit dyfishoi të ardhurat nga reklamat nga viti në vit në 2024 dhe pret t’i dyfishojë përsëri në 2025.
“Ne kemi bërë punën për të përmbushur objektivat tona të shkallës për reklamuesit në 2025”, tha bashkë-CEO Greg Peters në një deklaratë mbi fitimet e tremujorit të katërt. “Dhe kjo do të thotë që gjithnjë e më shumë, kemi qenë në gjendje të përqendrojmë më shumë nga fokusi ynë, më shumë nga vëmendja jonë në përmirësimin e ofertës për reklamuesit për të rritur monetizimin e këtij inventari në rritje.”
Pikat kryesore
Netflix shtoi pothuajse 19 milionë abonentë në tremujorin e katërt të vitit 2024, me shtesa neto të paguara të shpërndara afërsisht në mënyrë të barabartë në rajone (SHBA/Kanada 4.82 milionë; EMEA 5 milionë; LatAm 4.15 milionë; APAC 4.94 milionë).
Rritja u ndihmua nga hapat në transmetimin e ngjarjeve sportive live (përfshirë ndeshjet e NFL në Ditën e Krishtlindjes dhe ndeshjen shumë të përfolur mes Mike Tyson dhe Jake Paul, të cilën platforma pretendoi se ishte ngjarja sportive më e transmetuar në histori) dhe sezoni i dytë i shfaqjes hit Squid Game.
Plani i mbështetur nga reklamat përfaqësonte mbi 55% të regjistrimeve në vendet ku ishte i disponueshëm, me një rritje të anëtarësisë rreth 30% nga tremujori në tremujor.
“Orët e shikimit për anëtar në planin me reklama janë të ngjashme me angazhimin në planin tonë standard pa reklama, gjë që është një tregues i mirë që na entuziazmon”, tha Peters.
Platforma po kalon nga faza “hapat e parë” drejt rritjes, duke ndërtuar infrastrukturën e saj të reklamave, e cila fillimisht u lançua në Kanada dhe do të shtrihet në 12 vende të tjera në 2025, duke filluar me SHBA në prill.
Pse është e rëndësishme platforma e reklamave
Një nivel abonimi me çmim më të ulët dhe i mbështetur nga reklamat, i kombinuar me kalimin në sporte live, po tërheq një gamë të gjerë të abonentëve të rinj.
“Ne jemi të entuziazmuar që disa njerëz u regjistruan për ndeshjen [Tyson-Paul] dhe disa për ndeshjet [e futbollit], por ata qëndruan për Squid Game, Carry-On dhe Black Doves,” tha bashkë-CEO Ted Sarandos.
Burimi: Warc, Netflix, Seeking Alpha
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.