Nëse je sipërmarrës, këto janë 3 strategji që mund të ndjekësh për të rritur sa më shpejt fitimet - Business Magazine Albania

Nëse je sipërmarrës, këto janë 3 strategji që mund të ndjekësh për të rritur sa më shpejt fitimet

Nëse je sipërmarrës, këto janë 3 strategji që mund të ndjekësh për të arritur më shpejt përfitimet

Pavarësisht se ëndërroni të bëni një ndryshim pozitiv në botë ose thjesht të krijoni diçka inovative, fitimi (apo rentabiliteti) duhet të jetë gjithmonë në fokusin e çdo sipërmarrësi. Përfitimi është thelbësor për zhvillimin dhe qëndrueshmërinë e çdo biznesi, dhe pa të, vizioni nuk mund të materializohet në të ardhmen.

Megjithatë, gënjeshtrat drejt rentabilitetit nuk duhet të jenë një proces i gjatë dhe me shpenzime të larta, ashtu siç shihet në disa raste të tilla si Uber. Edhe pse rruga drejt rentabilitetit varion për çdo kompani, ka disa strategji me vlerë të cilat mund të merren parasysh kur fillon një biznes. Këtu janë tre nga to:

Prano privatizimin e markës  sa herë që është e mundur

Shpesh, sipërmarrësit humbasin kohë  duke ndërtuar fushata markimi para se ata të kenë një produkt për të shitur. Kjo qasje, edhe pse mund të jetë  efektive në shumë raste ku financimi dhe fitimet nuk janë një shqetësim, mund të ngadalësojë rritjen në fazën fillestare. Privatizimi i markës (kur ti shet një produkt të krijuar nga dikush tjetër dhe e merr nën emrin tënd duke i shtuar disa veçori) lejon këtë model duke ju lejuar të fokusoheni vetëm në prodhimin efikas. Kjo kohë e shkurtër për të marrë produktin tuaj të prodhuar, të shitur dhe të gjeneruar të ardhura është e çmuar për startup-et që ende po futen në proceset e tyre të prodhimit. Mund të përfitoni nga privatizimi i markës duke e përdorur atë për të marrë produkte të përfunduara që keni qëllim t’i shisni ose për të marrë mjetet që ju lejojnë të operoni në mënyrë më efikase.

Lexo edhe:Aplikacioni i skanimit 3D Polycam merr mbështetje nga bashkëthemeluesi i YouTube

Konsidero sipërmarrjen përmes akvizicionit

Dy llojet më të zakonshme të sipërmarrësve janë ata që ëndërrojnë të ndërtojnë një startup nga garazhi i tyre ose dhoma e fakultetit vetëm për të  ecur sa më lart, dhe ata që presin që ideja e tyre të jetë aq e shkëlqyeshme sa të marrin miliona dollarë finanacimi nga fillimi. Mirëpo, më së voni, një lloj i ri i sipërmarrësit është shfaqur, ai që synon të operojë në mënyrë të ngjashme me bizneset e suksesshme dhe të konsoliduara.

Sipërmarrja përmes akvizicionit është një strategji që përbëhet në marrjen e një biznesi ekzistues në vend të ndërtimit të një nga e para.  Këto biznese rentabël zakonisht rrjedhin nga pronarët e moshuar të biznesit që i mungon një plan suksesi. Duke ofruar financim, qasje në një rrjet të zgjeruar dhe mbështetje strategjike nga ekspertët, këto programe mundësojnë sipërmarrësve të marrin një biznes të rentabël pa marrë në dorë financimin vetë. Ngjashëm me mënyrën sesi Facebook blen WhatsApp dhe Oculus, sipërmarrësit aspirues mund të marrin një biznes që pjesërisht ose tërësisht i përshtatet vizionit të tyre. Pasi firmat e rritjes së kapitalit, CEO mund të fokusohet në krijimin e një ndryshimi të rëndësishëm -duke krijuar ose duke hequr procese për të përmirësuar rritjen.

Mos u frikëso nga Bootstrapping

Shumë shpesh, sipërmarrësit presupozojnë se kanë nevojë për financim jashtë për të filluar dhe për të zgjeruar biznesin e tyre. Edhe pse kapitali i madh ka vendin e tij në lejimin e rritjes agresive për disa startup-e, bootstrapping-u i operacioneve tuaja në fillim vjen me shumë avantazhe që nuk janë të vlerësuar si duhet. Bootstrapping-u është ende një strategji e qëndrueshme biznesi sot, edhe për ata që kanë kapital për të shpenzuar!

Avantazhi më i qartë i bootstrapping-ut është se e detyron sipërmarrësin të jetë i përqendruar saktësisht në efikasitetin ekonomik, për të mbajtur qeverisjen dhe për të bërë më të mirën nga çdo përpjekje. Nuk ka një strategji që i përshtatet të gjithëve kur bëhet fjalë për zbatimin e bootstrapping-ut përveç për të maksimizuar prodhimin duke minimizuar shpenzimet. Kjo mund të bëhet duke punuar me një ekip të largët, duke përdorur periudha provash falas ose softuer falas për projektet tuaja të ndryshme, duke luajtur me talent të ri dhe më shumë. Ndërtimi i një rrjeti të fortë dhe gjetja e mentorit të duhur gjithashtu mund të jetë një factor që ndikojnë në suksesin e biznesit.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0