Nëse dëshironi që ëndrrat tuaja të bëhen realitet, shfrytëzoni këto 3 përgjegjësi sipërmarrëse - Business Magazine Albania

Nëse dëshironi që ëndrrat tuaja të bëhen realitet, shfrytëzoni këto 3 përgjegjësi sipërmarrëse

sipërmarrje

Sipërmarrësit, priren të jenë ëndërrimtarë, por kurrë nuk i dorëzohen gjumit të mosveprimit. Ata supozohet të jenë në gjendje të bien në ekstazë, të ëndërrojnë për një të ardhme të mrekullueshme, më pas të zgjohen për të përcjellë vizionin në një mënyrë detyruese ngjitëse te ekipet e tyre. Por, ndërrimi i marsheve si këto mund të jetë i vështirë, veçanërisht me një ritëm të vrullshëm në një epokë të trazuar.

Cilat janë këto tre faza të veçanta, të cilat secila mund t’ju qetësojnë dhe t’ju mbajnë të mbërthyer për një kohë të gjatë. Eksploroni këto tre përgjegjësi sipërmarrëse dhe pikat e lakimit midis secilës.

“Ëndërrimi”

Të gjithë janë ëndërrimtarë të natyrshëm. Mblidhni koncepte si kujtime, dhe mendja juaj qëndron në re, duke rrokullisur pandërprerë pjesët e enigmës dhe duke kërkuar lidhje të pazbuluara më parë. Kështu vjen në botë inovacioni i vërtetë. Ju duhet të kaloni kohë të pandërprerë duke i bashkuar gjërat. Për shembull,  Bill Gates në kulmin e karrierës së tij, mori “javë të menduari”, ku ai u zhduk për dy javë për të bashkuar një duzinë librash të rastësishëm dhe mësime të fundit në një pasqyrë të re për të ardhmen e Microsoft. Ndoshta kjo duket shumë e natyrshme për ju, dhe nëse po, sigurohuni që të mos ngecni këtu. Ëndrrat në biznes janë të dobishme vetëm nëse bëni diçka me to, sapo të zgjoheni.

“Dramatizimi”

Dhe pastaj është koha për të ndarë. Kur zgjoheni, si e artikuloni ëndrrën tuaj? Dhe përtej kësaj, si i fusni të tjerët në idenë tuaj? Si e tregoni me forcë historinë që njerëzit e kuptojnë dhe madje mund të fillojnë të zotërojnë veten e tyre? Disa njerëz janë komunikues të talentuar dhe tregimi është natyra e dytë. Por, për ata që kanë nevojë për udhëzime, ajo që është dobishme është: një distilim i udhëtimit të heroit.

Ëndrra juaj ka të ngjarë të zgjidhë disa probleme të prekshme nga të cilat njerëzit vuajnë. Prezantoni atë person si personazhin kryesor të tregimit, me shpresat dhe ëndrrat e tyre, vetëm për t’u ngarkuar nga ndonjë pengesë e papërshkueshme. Ata kanë një problem që nuk mund ta zgjidhin vetë dhe ky problem po i pengon ata të arrijnë ëndrrën e tyre. Ata kanë nevojë për ndihmë dhe ju jeni në pozicion të përkryer për t’i ndihmuar ata. Personaliteti juaj është pikërisht lloji me të cilin ata lidhen, ndoshta edhe një invers i personalitetit të tyre, duke kompensuar tiparet e tyre negative të personalitetit dhe udhëzimi juaj i flet kokës dhe zemrës së tyre, duke i inkurajuar dhe frymëzuar që të ndërmarrin veprime. Ju përfundoni duke ndarë një artikulim të qartë të asaj që është në rrezik: “Cila është më e keqja që mund të ndodhë?” duke mos ndërmarrë veprime, e ndjekur nga “Cila është më e mira që mund të ndodhë?”.

Kjo formulë historie do të rezonojë gjithmonë, pa marrë parasysh audiencën apo industrinë tuaj. Dhe duke e treguar atë si një histori, ka shumë më tepër gjasa të mbahet mend dhe të ndahet në mënyrë ngjitëse në të gjithë rrjetin tuaj. Njerëzit kujtojnë dhe duan të tregojnë histori, veçanërisht kur ato janë të lehta për t’u mbajtur mend dhe kanë një shpërblim emocional.

“Të bësh”

Por, tani është koha për të lëvizur. Në mendjen tuaj, vendoseni veten një vit përpara. Në atë pikë, ju keni arritur në një përkulje të re, e cila do të kërkojë një cikël tjetër ëndërrimi. Tani, jepini vetes 3-4 piketa që ju duhet të arrini nga tani dhe atëherë. Mos u shqetësoni për gjuhën e lulëzuar dhe mos u përqendroni te ndjenjat.

Jini sa më qartë që të jetë e mundur kur përshkruani ato momente historike. Përdorni fraza të tilla si: “Kemi rritur mjaftueshëm për 24 muaj” dhe “Ne kemi klientin tonë të parë me pagesë”.

Kjo mund të duket jashtëzakonisht jofrymëzuese ose jozbuluese, dhe kjo është çështja. Kur e luftoni trurin tuaj të mprehtë dhe aspirues në veprim, do të duket sikur po i grabisni punës gjithë romancën e saj, dhe ju jeni, por vetja juaj e ardhshme do t’ju falenderojë.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0