Ne Japoni do te perdoret Twitter per telefonatat e urgjences - Business Magazine Albania

Ne Japoni do te perdoret Twitter per telefonatat e urgjences


Qeveria japoneze ka pritur nje samit ne Tokyo per lancimin e nje propozimi teknologjikisht te ri, berjen e telefonatave urgjente me 118-en nepermjet rrjeteve sociale, si Twitter pershembull gjate fatkeqesive natyrore.

‘Fire and Disaster Management Agency’, agjensia kombetare japoneze organizoi eventin ne qender te kryeqytetit, i pari nga tre te organizuarit ne programin qe perfundon ne mars.

Te ftuarit ne mbledhje perfshinin edhe pergjegjesin e Twitter ne Japoni bashke me drejtuesit e Yahoo ne Japoni, rrjetit social vendas Mixi dhe NHN ne Japoni, qe drejton aplikacionin popullor te chatit te grupit Line, te cilet takuan perfaqesues te agjensive qeverisese dhe te sherbimeve te urgjences.

“Ky eshte nje diskutim qe lidhet me ate cfare ndodh kur infrastrukturat vokale nuk funksionojne, gjate nje fatkeqesie natyrore, duke vleresuar se ne vend te tyre mund te perdoren rrjetet sociale”, – deklaroi Yosuke Sasao, zyrtar i agjencise.

Drejtori i Twitter ne Japoni, James Condo, ka shkruar ne nje postim ne Twitter gjate eventit se donte te forconte aftesine e faqes me popullore ne bote per te sherbyer si ndihme gjate situatave te krizes.

Blogu japonez i sherbimit nder te tjera publikoi nje sere artikujsh qe shpjegojne menyrat sesi Twitter mund te perdoret gjate urgjencave. Menyra sesi te gjejne informacione per ndihmen e pare dhe transportet, por edhe per te kerkuar ndihme dhe per te postuar te reja mbi perdoruesit.

“Nese rrethanat jua lejojne, shtoni hashtag#survived ne postimet tuaja. Kjo gje do te ndihmoje prinderit dhe miqte tuaj te shqetesuar mbi kerkimin e gjendjes suaj shendetesore”, – thohet ne postim.

Ashtu si ne shumicen e vendeve te tjera, ne Japoni sherbimet e urgjences aktualisht kryhen nepermjet telefonave qe perfshijne linja fikse dhe celulare. Por gjate fatkeqesive natyrore (si tsunami vitin e kaluar) linjat telefonike bllokohen per shkak te infrastruktures se demtuar dhe thirrjet ne te njejten kohe.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0