Na nevojitet vetëm një portokall që të mund të "tallemi" me një Tesla

Na nevojitet vetëm një portokall që të mund të “tallemi” me një Tesla


Përtej motorrit elektrik, Tesla, ka qenë një “partizane” e drejtimit autonom të makinës. Elon Musk, ka folur shpesh për këtë teknologji, e cila planifikohet të integrohet edhe tek Tesla Semi.

Është pak kontradiktore në fakt që Musk flet për sistemin Autopilot. Në vitet që vijnë, pritet që ky sistem të zhvillohet dhe një ditë të bukur 3.5 milionë shoferë kamionësh papritur të ngelin të pa punë. Nga ana tjetër, Musk ka vënë alarmin për zhvillimin e pakufizuar të inteligjencës artificiale, e cila, sipas tij do të shkatërrojë njerëzimin. Fati i mirë është që ndryshimi po vjen ngadalë dhe “të rrezikuarit”, do të kenë mundësi të mbrohen.

Por gjithsesi, le të flasim pak për sistemin Autopilot. Ky sistem i jep mundësinë shoferit që të “relaksohet” ndërkohë që Tesla e tij drejohet nga kompjuteri i makinës. Është ende herët në fakt të flasim për një zhvillim të madh të kësaj teknologjie jo vetem tek Tesla, por tek të gjitha markat e tjera të makinave. Në shumë shtete madje, nuk egziston një legjislacion për të rregulluar përdorimin e një teknologjie të tillë. Por, në hije qeveritë e shumë vendeve nuk kanë treguar mospëlqim ndaj sistemit. Nga ana tjetër, konkretisht, Tesla ka bërë punën e saj në mënyrë që të “ngrohë” zemrat e autoriteteve përkatëse.

Sistemi Autopilot, kërkon që shoferi të ketë duart në timon ndërkohë që makina përshpejtohet ose ngadalësohet vetë. Kjo, në mënyrë që të shmangë rastet e abuzimeve. Kështu, ti nuk mund të kesh aktivizuar sistemin autopilot, dhe ndërkohë të jesh duke ngrënë Spaghetti Bolognese, shoqëruar me Bistecca alla Fiorentina.

Timoni në brendësi ka disa sensorë, të cilët dedektojnë duart. Por, me sa duket, jo vetëm duart. Një nga gazetarët e Tesla Reporter provoi të vendësë një kokërr portokall në timon dhe të shohë se si do të reagojë makina. Me sa duket, kompania nuk i ka marrë parasysh të gjitha rastet. Mbetemi në shpresë, se kjo video, nuk do të shkaktojë shumë probleme…

 

Burimi: Tesla Reporter

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0