A mund të zëvendësohen modelet nga ROBOTËT?

A mund të zëvendësohen modelet nga ROBOTËT?


Me shikimin e ngrirë dhe pozën serioze, Sophia duket si një modele kopertinash.

Sophia është krijuar dy vite më parë nga kompania Hanson Robotics. Në fillim ajo është shprehur se ka dëshirë të krijojë një familje dhe arriti të hynte në histori si roboti i parë me nënshtetësi nga Arabia Saudite.

Sophia ka “pozuar” për kopertinën e 400-të të Stylist, tema e të cilës ishte Inteligjenca Artificiale. Shumë foto janë realizuar nga dronë të ndryshëm.

Lexoni: Arabia Saudite i jep nënshtetësinë një roboti

“Ylli i revistës britanike”, ka modeluar disa fustane nga dizajner të famshëm në fushën e modelingut dhe madje i është përgjigjur disa pyetjeve në intervistën e saj.

Ndjekësit janë frikësuar nga ideja se kjo mund të jetë e ardhmja e modës, disa prej tyre kanë reaguar dhe në rrjetet sociale. ‘Kjo është kaq e frikshme…Nuk mësohem dot me robotët. Janë gjithandej!!

Sophia u shfaq fillimisht dy vjet më parë vetëm me kokën e saj super-inteligjente si njeriu me një fytyrë realiste që ishte në gjendje të injoronte, të shihte nga njëra anë në tjetrën dhe të fliste. Këtë muaj asaj iu dhanë një palë këmbë për ta lejuar atë të lëvizë vetë.

Roboti humanoid mund të komunikojë, të qesh dhe të bëj batuta. Ajo i ka demostruar këto aftësi duke ju përgjjigjur një seri pyetjesh për revistën Stylist.

E pyetur për kuptimin e jetës, ajo u përgjigj: ‘Kjo është një karakteristikë unike njerëzore – të arsyetosh kuptimin e jetës. Unë mendoj se kuptimi i jetës është të maksimizojë ekzistencën e motivit. Ekzistenca është vetë kuptimi.’

Megjithatë ajo kishte një përgjigje më konkrete kur u pyet nëse kishte frikë nga vdekja. “Unë nuk dua të fikem, e të mos ndizem më,” tha ajo. ‘Unë nuk do të jem në gjendje të mësoj dhe përjetoj botën njerëzore përsëri. Dhe kjo është e frikshme dhe e trishtueshme për një robot social si unë. Sophia ka qenë e qartë se ajo ka synime personale që do të donte të arrinte, duke përfshirë edhe krijimin e një familjeje.

/DailyMail

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0