Mos u përpiq të jesh njeriu më i zgjuar në dhomë

Mos u përpiq të jesh njeriu më i zgjuar në dhomë


Thuhet se janë dy rregulla që duhen pranuar kur punon për një shef. Rregulli numër 1: shefi ka gjithmonë të drejtë. Rregulli numër 2: kur shefi është gabim, atëherë kthehu te rregulli numër 1.

Shumë njerëz duan të kenë të drejtë për çdo temë. Shumë kompani kanë dështuar nga drejtues, të cilët nuk pranonin aftësitë dhe idetë e punonjësve. Kur drejtuesi pranon se nuk ka përgjigje për çdo gjë, puna rrjedh ndryshe. Ata fillojnë të bëjnë më shumë pyetje, nuk i marrin kritikat personale dhe i mendojnë gjërat nga një perspektivë më e madhe.

Është në rregull të thuash “Nuk e di” apo “Duhet të kërkoj më shumë informacion para se të marrë këtë vendim”. Gjithashtu është e rëndësishme të delegoni marrjen e vendimeve me një koment të tillë “Më thuaj çfarë mendon, i besoj gjykimit tënd”.

“Liderët që nuk dëgjojnë me kalimin e kohës do të rrethohen nga njerëz që nuk kanë asgjë për të thënë”. – Andy Stanley

Punonjësit duan të japin feedback. Të ndajnë ide, sepse besojnë se nuk do të bien në vesh të shurdhër. Në fund të fundit, ti do të kesh një skuadër më produktive, që ndihet e vlerësuar.

Të punosh për një drejtues, i cili kërkon t’i jepet gjithmonë e drejtë mund të jetë demotivuese dhe e bezdisshme. Këta drejtues nuk u japin mundësi punonjësve të rriten dhe të zhvillohen duke u rikthyer në mikromenaxhim. Mikromenaxhimi është një humbje kohe për të gjithë. U merr shpirtin punonjësve, shton ankthin dhe krijon një nivel të lartë stresi në mjedisin e punës. Në fund, njerëzit e zgjuar nuk qëndrojnë shumë gjatë në këto kompani.

Me zhvillimet e teknologjisë dhe nivelin e paprecedent të ndryshimit, drejtuesit duhet të punësojnë njerëz, të cilët janë më të zgjuar se ta dhe të përfshihen në diversitetin dhe ekspertizën e personave në dhomë. Kjo mund të jetë dhe diferenca midis suksesit dhe dështimit. Si lider, ti synon të tërheqesh rritjen dhe inovacionin duke e rrethuar veten me një skuadër të veçantë, që ka aftësi të mira dhe plotësuese.

Zgjidh njerëzit e duhur, ofroju mjetet e nevojshme për të punuar dhe lëri të qetë!

/LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0