Mollët shqiptare drejt tregjeve të reja - Business Magazine Albania

Mollët shqiptare drejt tregjeve të reja

Mollët shqiptare drejt tregjeve të reja

Teknikat e përmirësuara të prodhimit po nxisin industrinë në zhvillim të eksportit të mollëve në Shqipëri. Në vitin 2010, vendi nuk shiti asnjë mollë jashtë shtetit, por në vitin 2019 eksportoi gjithsej 13,000 ton mollë me një vlerë prej 1.2 milionë dollarësh, një rritje prej 18.6 për qind në krahasim me vitin e kaluar. Nga këto, rreth 5,770 tonë u dërguan në Bashkimin Evropian, një rritje prej 309 për qind në vitin 2018.

Prodhimi i frutave jep një kontribut të rëndësishëm në sektorin bujqësor të Shqipërisë, duke zënë rreth 20 për qind të prodhimit të përgjithshëm bujqësor. Mollët janë një nga frutat kryesore të kultivuara në vend dhe eksportet, edhe pse ende modeste, po rriten pasi teknikat e përmirësuara të kultivimit sjellin cilësi më të mirë.

Shqipëria renditet gjithashtu si një nga konsumatorët më të mëdhenj të mollëve në Evropë. Sipas statistikave të publikuara nga Ministria e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, konsumi i mollës në Shqipëri është 25 kg për frymë, krahasuar me një mesatare prej 19 kg për frymë në të gjithë Bashkimin Evropian.

Dy zonat kryesore të rritjes janë Korça, në juglindje të vendit, dhe Dibra, ku ndodhet rreth 70 për qind e prodhimit total të mollëve në Shqipëri. Në mënyrë thelbësore, kushtet klimatike atje nënkuptojnë se kërkohet shumë pak spërkatje me pesticide, duke lejuar që mollët shqiptare të rriten në mënyrë natyrale.

Prodhimi është rritur në mënyrë dramatike vitet e fundit – duke u rritur nga 12,000 ton në 2000 në 105,900 ton në 2019. Kjo rritje është nxitur nga një zgjerim në zonën e kultivuar, si dhe nga rritja e produktivitetit, që reflekton teknologjitë e përmirësuara në rritje dhe njohuritë teknike. Në total kishte 4,407 ha prodhim në 2019, nga 4,294 ha një vit më parë, një rritje prej 2.63 për qind.

Përmirësimi i standardeve të prodhimit dhe cilësisë do të thotë se për dekadën e fundit, Korça ka eksportuar gjithashtu mollë – kryesisht në vendet fqinje si Kosova, Mali i Zi dhe Maqedonia e Veriut.

Kohët e fundit, mollët shqiptare kanë tërhequr vëmendjen e tregjeve të tjera të mëdha evropiane, përfshirë Bullgarinë, Greqinë, Austrinë dhe Gjermaninë. Greqia është importuesi kryesor, duke marrë rreth 67 për qind të vëllimit të përgjithshëm të eksportit, e ndjekur nga Bullgaria me 12 për qind dhe Serbia me 10 për qind. Më tej, Arabia Saudite, Egjipti dhe Pakistani janë tregje të tjera potenciale me interes.

Që nga viti 2000, BE-ja ka dhënë preferenca tregtare autonome për të gjitha vendet e Ballkanit Perëndimor, duke lejuar pothuajse të gjitha eksportet të hyjnë në BE pa detyrime doganore ose kufizime në sasi. Në fund të vitit 2020, këto preferenca u zgjatën edhe për pesë vite të tjera, duke u ofruar më shumë mundësi fermerëve në rajon për të shitur produktet e tyre në BE.

Së bashku me mbështetjen financiare të qeverisë, e cila e sheh hortikulturën si një sektor prioritar në lidhje me tregtinë, eksportet e mollëve shqiptare duket se do të vazhdojnë të rriten në vitet e ardhshme. fruitnet

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0