Mjeshtëria e shitjes. Pse komunikimi afarist dhe shitja me telefon janë të rëndësishme?!


Shkruar nga Denis Gafurri

Përmes komunikimit me telefon çdo minutë, në mbarë botën bëhën marrëveshje bashkëpunimi dhe shitblerjesh prej miliarda euro.

Shumë prej nesh kemi telefona të mençur, të shtrenjtë dhe mund të mendojmë që të gjitha punët mund t’i kryejmë me aplikakione të ndryshme. Shumicën e mundësive që na ofrojnë telefonat smart nuk i përdorim. Më së shumti përdorim bisedën në telefon, të cilën nuk e bëjmë në mënyrë profesionale.

Shumë kompani po harrojnë sa me rëndësi është telefoni si mjet tradicional i komunikimit me konsumatorin në kohën e sotme, kur kemi shumë vëmendje tek media sociale. Telefoni ofron një komunikim më personal dhe na ndihmon të intergrohemi në kohë reale në komunikim dy palësh.

Të gjithë ne e dimë sa rëndësi ka në komunikim qasja e duhur dhe profesionale.

Jemi të vetëdijshëm sa herë i kemi humbur mundësitë e të bërit biznes për shkak të mos përgatitjes së duhur për komunikimin me telefon. Klienti krijon përshtypjen e parë për ju, pikërisht kur komunikoni me dikë dhe nuk kemi një mundësi të dytë për të përsëritur mesazhin.

Sipas fjalëve të para që thoni, sipas tonit të zërit, energjisë që përcillni dhe përmbajtjes së bisedës, krijoni imazhin tuaj në mendjen e tij.

Avantazhet e telefonint

Një përgatitje e duhur tregtare modernizon komunikimin e duhur mes organizatës dhe konsumatorit. Ka mundësi të shkëmbimit më të shpejtë të informacioneve krahasuar me email. Është më personale dhe më lehtë për t’u pëdorur. Më e rëndësishmja është që me komunikimin me telefon mund të ndërtojmë më lehtë një raport me bashkëbiseduesin.

Dhe, kur ke raporte të mira i ke të gjitha. Ka plotë raste ku punonjësit kanë një raport shumë të mirë me klientin, pa e takuar personalisht, që i ndihmon ata të bëjnë një afarizëm të suksesshëm.

Për të qenë një hap përpara konkurrencës, nevojitet që secili prej punonjësve të kompanisë, të mund të ofrojë një eksperiencë më të mirë për konsumatorin.

Pasja e qasjes së duhur nga ju dhe punonjësit tuaj mund t’i japë një perfomancë shtesë aktivitetit tuaj tregtar.

Për shumicën e personave në afarizëm, komunikimi me telefon apo thirrja nëpërmes telefonit është puna më e vështrirë në procesin e punës.

Për të mësuar më shumë ju dhe stafi juaj, mund të aplikoni në trajnimin: “Qasja e duhur e komunikimit afarist dhe e shitjeve përmes telefonit”.

Për lexuesit e Businessmag.al të cilët aplikojnë sot në trajnim do të fitojnë 55% ZBRITJE. Pjesën tjetër e mbulon Businessmag.al (125euro- 55%= 56.24 euro për person). Oferta vlen vetëm sot 14.01.2019!

Numri i kufizuar i pjesmarrësve.

Për rezervime dhe informacion kontaktoni në +38345510009 ose në sales@denisgafuri.com

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale