Mirëqenia e të rinjve? Jemi të parafundit në Ballkan


Për nga niveli i mirëqenies, të rinjtë shqiptarë renditen ndër më të fundit në rajon.

Indeksi i progresit rinor 2018 e rendit Shqipërinë në vendin e 48-të mes 102 shteteve që vlerësohen në total.

Pikat bazë të studimit janë arsimi, qasja në tregun e punës, angazhimi i të rinjve në nivel publik dhe në fushat ekonomike, shëndetësia, mirëqenia dhe ofrimi i mundësive.

Në rajonin e Ballkanit Serbia kryeson duke u renditur në vendin e 39-të. Ndërsa Shqipëria lë pas vetëm Maqedoninë me një vend.

Studimi, bazuar në treguesit e mësipërm, tregon se Shqipëria ka ecuri të mirë për të garantuar nevojat bazë për të rinjtë. Këtu përfshihen ushqyerja dhe përkujdesi shëndetësor dhe siguria.

Liria është një nga elementët ku ata janë më të kufizuar në zgjedhje, ashtu si edhe cilësia e mjedisit.

Të rinjtë “me më shumë fat” janë në Norvegji. Ky vend kryeson listën. Ndërsa për katëgori të caktuara kryesojnë Finlanda (për mundësitë që ofron), Zvicra (për nevojat themelore njerëzore) dhe Danimarka, për fondacionet e mirëqenies. Siç edhe mund të pritej, vendet e Bashkimit Europian plotësojnë më shumë kushte krahasuar me pjesën tjetër të botës. 26 vendet e BE-së renditen brenda 40 vendeve të para në renditje. Në fund të listës është Republika Qendrore Afrikane.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale