Miliona përdorues të iPhone mund të kenë të drejtë për pagesa rimbursimi, pas lëshimit të një pretendimi ligjor që akuzon Apple për ngadalësimin e fshehtë të performancës së telefonave të vjetër.
Justin Gutmann pretendon se kompania mashtronte përdoruesit për një përmirësim që tha se do të përmirësonte performancën, por, në fakt, do të ngadalësonte telefonat.
Ai po kërkon dëmshpërblim prej rreth 768 milionë funte për deri në 25 milionë përdorues të iPhone në Mbretërinë e Bashkuar
Apple thotë se “asnjëherë” nuk e ka shkurtuar qëllimisht jetën e produkteve të saj.
Pretendimi, i cili është paraqitur në Gjykatën e Apelit të Konkurrencës, pretendon se Apple ngadalësoi performancën e iPhone-ve të vjetër, në një proces të njohur si “mbytje”, në mënyrë që të shmangë tërheqjet ose riparimet e shtrenjta.
Ajo lidhet me prezantimin e një mjeti të menaxhimit të energjisë, i lëshuar në një përditësim softuerësh për përdoruesit e iPhone në janar 2017, për të luftuar problemet e performancës dhe për të ndaluar mbylljen e papritur të pajisjeve të vjetra.
Lexo edhe: Ja çfarë njoftoi Apple në prezantimin kryesor të WWDC 2022
Gutmann, një konsumator, thotë se informacioni në lidhje me mjetin nuk ishte përfshirë në përshkrimin e shkarkimit të përditësimit të softuerit në atë kohë dhe se kompania nuk arriti të sqaronte se do të ngadalësonte pajisjet.
Ai pretendon se Apple prezantoi këtë mjet për të fshehur faktin se bateritë e iPhone mund të kenë pasur vështirësi për të ekzekutuar softuerin më të fundit iOS dhe se në vend që të rikthejë produktet ose të ofrojë bateri zëvendësuese, firma në vend të kësaj i shtyu përdoruesit të shkarkojnë përditësimet e softuerit.
Gutmann tha: “Në vend që të bënte gjënë e ndershme dhe ligjore nga klientët e tyre dhe të ofronte një zëvendësim, shërbim riparimi ose kompensim falas, Apple në vend të kësaj mashtronte njerëzit duke fshehur një mjet në përditësimet e softuerit që ngadalësoi pajisjet e tyre deri në 58%.
Modelet e mbuluara nga pretendimi janë modelet iPhone 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, SE, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus dhe iPhone X.
Është një pretendim për të hequr dorë, që do të thotë se klientët nuk do të kenë nevojë të bashkohen aktivisht me çështjen për të kërkuar dëmshpërblim.
Në një deklaratë, Apple tha: “Ne kurrë nuk kemi bërë dhe nuk do të bënim kurrë asgjë për të shkurtuar qëllimisht jetën e ndonjë produkti të Apple, ose për të degraduar përvojën e përdoruesit për të nxitur përmirësimet e klientëve.
“Qëllimi ynë ka qenë gjithmonë të krijojmë produkte që klientët tanë i duan, dhe bërja e iPhone-ve të zgjasin sa më gjatë të jetë e mundur është një pjesë e rëndësishme e kësaj”./ BBC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.