Microsoft po mendon mënyra se si AI mund të sjellë përfitime nga reklamat - Business Magazine Albania

Microsoft po mendon mënyra se si AI mund të sjellë përfitime nga reklamat

Microsoft ka filluar të diskutojë me agjencitë e reklamave se si planifikon të fitojë para nga motori i tij i rinovuar i kërkimit Bing i mundësuar nga inteligjenca artificiale gjeneruese, ndërsa kompania e teknologjisë kërkon të luftojë dominimin e Google.

Në një takim me një agjenci të mëdha reklamash këtë javë, Microsoft tregoi një demonstrim të Bing-ut të ri dhe tha se planifikon të lejojë lidhje(link) me pagesë brenda përgjigjeve ndaj rezultateve të kërkimit, tha një ekzekutiv reklamash, i cili foli për takimin privat në kushte anonimiteti.

Inteligjenca artificiale gjeneruese, e cila mund të prodhojë përgjigje origjinale me zërin e njeriut në përgjigje të pyetjeve ose kërkesave të hapura, kohët e fundit ka mahnitur botën. Javën e kaluar, Microsoft dhe Google i Alphabet njoftuan chatbot të rinj gjenerues të AI-së një ditë larg nga tjetra. Ato robotë, të cilët ende nuk janë shpërndarë gjerësisht te përdoruesit, do të jenë në gjendje të sintetizojnë materiale në ueb për pyetje komplekse kërkimi.

Lexo edhe: ChatGPT gati të vijë në Word dhe Outlook

Rezultatet e hershme të kërkimit dhe bisedat me Bing të Microsoft-it dhe chatbot-in e Google të quajtur Bard kanë treguar se mund të jenë të paparashikueshme. Alphabet humbi 100 miliardë dollarë në vlerën e tregut ditën kur publikoi një video promovuese për Bard që tregonte se chatbot ndante informacione të pasakta.

Microsoft pret që më shumë përgjigje njerëzore nga chatbot Bing AI do të gjenerojnë më shumë përdorues për funksionin e tij të kërkimit dhe për këtë arsye do të ketë më shumë reklamues. Reklamat brenda chatbot-it Bing gjithashtu mund të kenë më shumë rëndësi në faqe në krahasim me reklamat tradicionale të kërkimit.

Microsoft po planifikon gjithashtu një format tjetër reklame brenda chatbot-it që do të jetë i orientuar drejt reklamuesve në industri të veçanta. Për shembull, kur një përdorues pyet Bing-un e ri me inteligjencë artificiale “cilat janë hotelet më të mira në Meksikë?”, sipas drejtuesit të reklamave mund të shfaqen reklama hotelesh./ Reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0