Microsoft lançoi këtë javë Viva, një “platformë të re të përvojës së punonjësve”, ose, në terma jo-marketingu, një qasje të re që shumica e kompanive të mëdha tentojnë t’u ofrojnë punonjësve të tyre. Kjo përfshin tipare standarde si qasja në komunikimet e brendshme të ndërtuara në integrime me SharePoint, Yammer dhe mjete të tjera të Microsoft. Përveç kësaj, Viva gjithashtu ofron qasje në analizat e ekipit dhe një integrim me LinkedIn Learning dhe ofruesit e tjerë të përmbajtjes së trajnimit (duke përfshirë llojet e SAP SuccessFactors), si dhe ato që Microsoft i quan Viva Topics për ndarjen e njohurive brenda një kompanie.
Nëse jeni si shumica e punonjësve, ju e dini që kompania juaj shpenzon shumë para në komunikimet e brendshme – dhe ju menjëherë e injoroni atë në mënyrë që të bëni punën aktuale. Por, Microsoft argumenton se kohët po ndryshojnë, pasi puna në distancë është duke u praktikuar nga shumë kompani, edhe pritet të vazhdojë edhe pasi të mbarojë pandemia.
Ka disa pjesë të Viva: Lidhjet Viva për të hyrë në njoftimet e kompanisë, politikat, përfitimet dhe bashkësitë e brendshme (mundësuar nga Yammer); Viva Learning, siç merret me mend, duke hyrë në burimet e të mësuarit; dhe Viva Topics, shërbimi merr shkëmbimin e njohurive në të gjithë kompaninë. Për pjesën më të madhe, ky është standardi i drejtë në çdo intranet modern.
Viva Insights duket si diçka e çuditshme, veçanërisht pas rrëmujës së Microsoft-it përreth Rezultatit të Produktivitetit. Ideja është t’u japim menaxherëve njohuri nëse ekipi i tyre (por jo anëtarët individualë të ekipit) rrezikojnë të digjen. Për shembull, në mënyrë që t’i inkurajojmë ata të fikin njoftimet ose të vendosin përparësitë ditore (një menaxher i mirë, shpresoj, mund ta bëjë këtë pa analitikë, por ja ku jemi, në 2021). Ajo gjithashtu ka për qëllim të ndihmojë drejtuesit e ndërmarrjeve: “të adresojnë sfidat komplekse dhe t’u përgjigjen ndryshimit duke hedhur dritë mbi modelet e punës organizative dhe trendet.
Meqenëse ky është Microsoft në 2021, në njoftimin e sotëm po flitet shumë për mirëqenien e punonjësve. Për shumicën e punonjësve, kjo do të thotë më pak takime, më shumë kohë fokusi dhe çaktivizimi i njoftimeve pas punës. Padyshim që ka mjete teknike për të ndihmuar në këtë, por në të vërtetë është çështje e kulturës dhe menaxhimit të ndërmarrjes’’.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.