Meta përballet me hetimin e BE-së për dezinformimin rus - Business Magazine Albania

Meta përballet me hetimin e BE-së për dezinformimin rus

Meta

Komisioni Evropian ka hapur procedurat zyrtare të hetimit ndaj Metës për trajtimin e përmbajtjes politike, duke përfshirë një fushatë të dyshuar të ndikimit rus. Me zgjedhjet që priten në BE, zyrtarët kanë pohuar se do të vlerësonin nëse qasja e kompanisë për të moderuar dezinformimin në Facebook dhe Instagram shkel ligjin e BE-së.

Ndër shqetësimet e Komisionit është mbikëqyrja e Metës ndaj mjeteve reklamuese dhe nëse ato ishin shfrytëzuar nga “aktorë keqdashës”. Hetimi do të shqyrtojë gjithashtu nëse Meta po tregohet mjaft transparente në lidhje me moderimin e përmbajtjes dhe llogarive politike.

“Ne kemi një proces të mirëvendosur për identifikimin dhe zbutjen e rreziqeve në platformat tona. Ne mezi presim të vazhdojmë bashkëpunimin tonë me Komisionin Evropian dhe t’i ofrojmë atyre detaje të mëtejshme të kësaj pune”, ka thënë Meta në një deklaratë.

Kompania është një nga disa firma teknologjike të përcaktuara si “platforma shumë të mëdha në internet” (VLOP), sipas Aktit të Shërbimeve Dixhitale të bllokut (DSA).

VLOP-të përballen me gjoba deri në 6% të xhiros së tyre vjetore nëse nuk plotësojnë kërkesat më të ashpra të moderimit të përmbajtjes. Kjo përfshin marrjen e masave për të parandaluar manipulimin e zgjedhjeve dhe dezinformimin.

Komisioni ka deklaruar se dyshon se metodat aktuale të Metës për moderimin e dezinformatave dhe reklamave politike nuk përputhen me detyrimet e DSA.

“Ky Komision ka krijuar mjete për të mbrojtur qytetarët evropianë nga dezinformimi dhe manipulimi i synuar nga vendet e treta. Nëse dyshojmë për shkelje të rregullave, ne veprojmë. Kjo është e vërtetë në çdo kohë, por veçanërisht në kohë zgjedhjesh demokratike”, ka thënë presidentja e Komisionit Ursula von der Leyen.

Katër shqetësimet në qendër të hetimit të Komisionit të BE-së janë:

  • Mbikëqyrja joefektive dhe moderimi i reklamave
  • Mungesa e transparencës për degradimin e përmbajtjes dhe llogarive politike
  • Gazetarët dhe studiuesit e shoqërisë civile nuk kanë qasje të lehtë në të dhëna ose mjete në kohë reale për të monitoruar përmbajtjen politike gjatë zgjedhjeve
  • Mungesa e mënyrave të qarta dhe të lehta për përdoruesit për të raportuar përmbajtje të paligjshme

Një zyrtar i Komisionit Evropian tha se besonte se qasja aktuale e Metës për moderimin e reklamave nuk plotësonte kërkesat e DSA. Ai citoi gjetjet e organizatës kërkimore jofitimprurëse, AI Forensics, se një fushatë e ndikimit rus kishte shfaqur reklama nëpër platformat e firmës. AI Forensics zbuloi një rrjet prej 3,826 faqesh që përhapnin “propagandë pro-ruse” dhe fushata kishte arritur në 38 milionë përdorues midis gushtit 2023 dhe marsit 2024, gjithashtu më pak se 20% e reklamave ishin moderuar nga Meta si politike.

Meta thotë se ka ndërmarrë veprime kundër fushatës “Doppelganger” që kur e ekspozoi për herë të parë në 2022 dhe tani sheh më pak angazhim të përdoruesve si rezultat.

Komisioni i ka dhënë firmës pesë ditë kohë për t’iu përgjigjur një kërkese për informacion në lidhje me mjetet për gazetarët dhe studiuesit për të monitoruar përmbajtjen në Facebook dhe Instagram gjatë zgjedhjeve të ardhshme. Ai tha se ishte i shqetësuar nga qasja e Metës ndaj CrowdTangle, një mjet publik që ofron të dhëna dhe njohuri për angazhimin e përmbajtjes në Facebook dhe Instagram. Firma njoftoi në mars se nuk do të jetë më e disponueshme nga 14 gushti, por  po ndërton mjete të reja për të ofruar akses më të gjerë në të dhënat e platformës.

Hetimi i Komisionit të BE-së pason nisjen e tij të një hetimi të ngjashëm për dezinformimin në X (ish-Twitter) në mars.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0