Mënyrat e duhura për të larguar stresin

Mënyrat e duhura për të larguar stresin


Kur vjen puna tek parandalimi dhe trajtimi i tensionit të lartë të gjakut, një nga strategjitë më të anashkaluara është menaxhimi i stresit. Gjatë një situate stresuese, trupi prodhon një ushtri hormonesh të cilat e rrisin përkohësisht tensionin e gjakut.

Lexo: Gjermania i dërgon Kinës faturë 149 miliardë euro për “dëmet e koronavirusit”

Kjo e shtyn zemrën të rrahë më shpejt dhe shkakton zgjerimin e enëve të gjakut. Ndonëse nuk ka prova që stresi në vetvete shkakton tension të lartë të gjakut afatgjatë, stresi nxit ushqyerjen e tepërt, pirjen e alkolit dhe prish cilësinë e gjumit. Të treja këto shkaktojnë tension të lartë të gjakut.

Nëse e gjeni veten në situata të përsëritura stresuese, ndiqni këto mënyra për të zbutur stresin.

Stresi, si ta largoni nëpërmjet këtyre 6 teknikave:

1. Flini Gjumë Mjaftueshëm:

Cilësia e keqe e gjumit ka një ndikim të fortë tek humori, vëmendja, energjia dhe shëndeti fizik. Nëse flini mjaftueshëm do të jeni më pak të stresuar dhe më pak të prekur nga tensioni i lartë afatshkurtër.

2. Aplikoni Teknika Qetësuese:

Qetësimi i muskujve, frymëmarrja e thellë e të tjera si këto janë baza e teknikave të qetësimit që largojnë stresin.

3. Ruani Marrëdhëniet Shoqërore:

Ekspertët rekomandojnë që të ruani dhe forconi marrëdhëniet shoqërore, të cilat janë thelbësore kundër stresit.

4. Përpiquni Të Qëndroni Larg Konflikteve:

Zbuloni burimin e situatave stresuese dhe konflikteve. Nëse përballeni me konflikte familjare ose në punë, përpiquni që të përvetësoni teknika të ndryshme përballjeje dhe zgjidhjeje. Mundësisht qëndrojini larg.

5. Kujdesuni Për Veten:

Lufta kundër stresit nis nga vetja. Përpiquni të relaksoheni, ushqehuni ngadalë, përqendrohuni tek shija dhe ndjesia që të jep çdo kafshatë. Ecni dhe dëgjoni muzikën tuaj të preferuar.

6. Kërkoni Ndihmë:

Mos kini frikë të kërkoni ndihmë nga bashkëshorti, partneri, miqtë dhe fqinjët. Nëse stresi dhe ankthi janë të vazhdueshëm, konsultohuni me një mjek. Përveç këtyre hapave, AgroWeb.org ju rekomandon të zbatoni një stil jetese të shëndetshme.

Lexo: Gallup: Sëmundja nuk është në trup, por në kokat tona

Një stil i tillë përfshin ushqyerjen e shëndetshme, lënien e duhanit, aktivitetin fizik. Konsumi i frutave, perimeve, drithërave të plota, proteinës pa dhjamë dhe yndyrnave të shëndetshme ju vjen në ndihmë jo vetëm kundër stresit por edhe tensionit të lartë të gjakut.

Burimi: AgroWeb

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0