Me Into Albania tani mund t'i rezervoni online eventet në Shqipëri - Business Magazine Albania

Me Into Albania tani mund t’i rezervoni online eventet në Shqipëri


Intoalbania.com, një ndër projektet më të rëndësishme të Creative Business Solutions dhe i mbështetur nga USAID dhe Ambasada Suedeze, është një portal modern e gjithëpërfshirës mbi turizmin në Shqipëri. Me informacion të saktë dhe të përditësuar në shqip edhe anglisht dhe me një fond prej më shumë se 500 artikujsh, IntoAlbania mbulon gjithë Shqipërinë, nga destinacionet më të njohura deri tek ato më pak të njohurat, për ata udhëtarë që preferojnë natyrën e paprekur dhe eksperiencat e veçanta.

E pikërisht, një prej shërbimeve më të veçanta që ofron IntoAlbania lidhet me këto eksperienca të rralla e më autentike që ofron vendi. Në portalin intoalbania.com jo vetëm gjendet informacion mbi bujtinat tradicionale por këto të fundit edhe mund të prenotohen në sistemin e “booking” të platformës. Tashmë mund të rezervohen edhe ture apo eksperienca të veçanta të mundësuara nga partneret e besuar të projektit.

Eljo Muçaj, Managing Director në CBS, tregon se turizmi dixhital është një fokus i rëndësishëm i organizatës: “Into Albania.com, që në fillesat e tij, synonte të jepte informacion origjinal, të shkruajtur mirë e me një standard të lartë, për të përfaqësuar denjësisht një faqe kombëtare shqiptare”, shprehet Muçaj.

Standardi kombëtar i faqes mbahet nga një grup gazetarësh vendas si edhe shumë bashkëpunëtorë të jashtëm. Gazetarë të mediave ndërkombëtare e “travel bloggers” të njohur kontribuojnë rregullisht ekspertizën e njohurinë e tyre mbi turizmin në platformën IntoAlbania.

“Deri tani, jemi faqja numër një e turizmit në Shqipëri, me një sërë shërbimesh të rëndësishme për turizmin. Ndër të tjera, një kalendar eventesh ju mundëson të dini eventet më interesante që zhvillohen në vend”, thotë Eljo.

Të qenit vërtet i dobishëm e dinamik, pra jo thjesht një faqe me informacion statik, është një nga synimet parësore për portalin e, për këtë arsye, projekti përfshin edhe IntoAlbania App. Aplikacioni, i nominuar dy herë për çmime inovacioni në evente ndërkombëtare, është konceptuar si një guidë multi-funksionale e cila shoqëron turistin hap pas hapi në njohjen e tij me bukuritë, eksperiencat dhe eventet e vendit, ndër të tjera.

IntoAlbania ka zhvilluar edhe një tjetër produkt tejet të rëndësishëm e të nevojitur prej shumë kohësh në kuadrin e turizmit muzeal në vend. Ky është sistemi i audio guidave për muzetë e Shqipërisë. I pari, i ofruar në katër gjuhë të ndryshme, u inagurua para pak javësh në Muzeun Onufri të Beratit.

Eljo tregon se “synimi është për të vazhduar më tej bashkëpunimin me Ministrinë e Kulturës, pasi edhe disa muze të tjerë janë të gatshëm për të vepruar si me Onufrin”. Nesë sistemi realizohet edhe ne muze të tjerë, kjo nismë do të përfaqësonte një arritje historike në shpërndarjen e kulturës, artit dhe trashëgimisë shqiptare.

Creative Business Solutions ka synime të mëdha për zhvillimin e turizmit dhe biznesit vendas. Alban Duka, zhvillues i produktit pranë CBS, tregon se organizata po zbaton dy projekte të mëdha të USAID dhe po zhvillon disa platforma inovative. Platformat e ngritura synojnë rritjen e mundësisë së kreditimit të fermerëve dhe shitjes së produkteve vendase në tregjet ndërkombëtare.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0