McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin - Business Magazine Albania

McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin

McDonald's

Disa nga korporatat më të njohura të Amerikës po thonë se konsumatorët e tyre po shtypen nga inflacioni ndërsa çmimet vazhdojnë të rriten.

Inflacioni ka dominuar diskursin e korporatave të Amerikës gjatë tre viteve të fundit pas lehtësimit të politikës monetare të shkaktuar nga pandemia dhe triliona dollarëve në lehtësimin e Covid-it . Megjithëse ritmi i rritjes së çmimeve është ftohur që kur Rezerva Federale filloi të rrisë normat e interesit në fillim të vitit 2022, konsumatorët ende po ndiejnë shtrëngimin, dhe shpesh duke shtrënguar fijet e kuletave, ndërsa kostot vazhdojnë të rriten.

″Është e qartë se presionet e konsumatorëve me bazë të gjerë vazhdojnë në mbarë botën. Konsumatorët vazhdojnë të jenë edhe më diskriminues me çdo dollar që shpenzojnë pasi u përballën me çmime të larta në shpenzimet e tyre të përditshme”, tha CEO i McDonald’s Chris Kempczinski.

Paga e punëtorëve ka vazhduar të rritet, siç dëshmohet nga statistikat e kostos së punësimit të tremujorit të parë, por, gjithashtu, edhe çmimet që paguajnë konsumatorët tipikë, po rriten, duke reduktuar të ardhurat e shtuara nga këto paga më të larta

Sigurisht, norma e inflacionit ka rënë ndjeshëm. Indeksi i çmimeve të konsumit, një shportë e gjerë mallrash dhe shërbimesh, u rrit me një normë vjetore prej 3.5% në mars krahasuar me të njëjtin muaj të një viti më parë.  Kjo është shumë më e ulët se niveli i lartë 40-vjeçar prej 9.1% i parë në mesin e vitit 2022, por mbetet mbi objektivin prej 2% të vendosur nga Fed, zyrtarët e së cilës kanë theksuar inflacionin kokëfortë si arsyen për mbajtjen e normave të interesit më të larta. Dhe kjo rritje e qëndrueshme vjetore prej 3.5% po e përkeqëson ndjenjën ekonomike, edhe pas një periudhe inflacioni të arratisur, çmimet nuk bien. Ky është një problem për McDonald’s dhe një mori firmash të tjera që u shërbejnë klientëve që po ndiejnë tronditje.

Por, vlen të theksohet se jo të gjitha kompanitë që përballen me konsumatorët po e ndjejnë nxehtësinë.

Për shembull në kompaninë e Coca-Cola menaxhmenti ka parë një theks më të madh te vlera, duke thënë se fuqia blerëse e konsumatorëve me të ardhura më të ulëta ka marrë një goditje. Megjithatë, drejtuesit kanë pohuar se përsa i përket pjesës së pijeve joalkoolike, konsumatori amerikan, në të gjitha shtresat e të ardhurave, “mbetet në gjendje të mirë”.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0