McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin - Business Magazine Albania

McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin

McDonald's

Disa nga korporatat më të njohura të Amerikës po thonë se konsumatorët e tyre po shtypen nga inflacioni ndërsa çmimet vazhdojnë të rriten.

Inflacioni ka dominuar diskursin e korporatave të Amerikës gjatë tre viteve të fundit pas lehtësimit të politikës monetare të shkaktuar nga pandemia dhe triliona dollarëve në lehtësimin e Covid-it . Megjithëse ritmi i rritjes së çmimeve është ftohur që kur Rezerva Federale filloi të rrisë normat e interesit në fillim të vitit 2022, konsumatorët ende po ndiejnë shtrëngimin, dhe shpesh duke shtrënguar fijet e kuletave, ndërsa kostot vazhdojnë të rriten.

″Është e qartë se presionet e konsumatorëve me bazë të gjerë vazhdojnë në mbarë botën. Konsumatorët vazhdojnë të jenë edhe më diskriminues me çdo dollar që shpenzojnë pasi u përballën me çmime të larta në shpenzimet e tyre të përditshme”, tha CEO i McDonald’s Chris Kempczinski.

Paga e punëtorëve ka vazhduar të rritet, siç dëshmohet nga statistikat e kostos së punësimit të tremujorit të parë, por, gjithashtu, edhe çmimet që paguajnë konsumatorët tipikë, po rriten, duke reduktuar të ardhurat e shtuara nga këto paga më të larta

Sigurisht, norma e inflacionit ka rënë ndjeshëm. Indeksi i çmimeve të konsumit, një shportë e gjerë mallrash dhe shërbimesh, u rrit me një normë vjetore prej 3.5% në mars krahasuar me të njëjtin muaj të një viti më parë.  Kjo është shumë më e ulët se niveli i lartë 40-vjeçar prej 9.1% i parë në mesin e vitit 2022, por mbetet mbi objektivin prej 2% të vendosur nga Fed, zyrtarët e së cilës kanë theksuar inflacionin kokëfortë si arsyen për mbajtjen e normave të interesit më të larta. Dhe kjo rritje e qëndrueshme vjetore prej 3.5% po e përkeqëson ndjenjën ekonomike, edhe pas një periudhe inflacioni të arratisur, çmimet nuk bien. Ky është një problem për McDonald’s dhe një mori firmash të tjera që u shërbejnë klientëve që po ndiejnë tronditje.

Por, vlen të theksohet se jo të gjitha kompanitë që përballen me konsumatorët po e ndjejnë nxehtësinë.

Për shembull në kompaninë e Coca-Cola menaxhmenti ka parë një theks më të madh te vlera, duke thënë se fuqia blerëse e konsumatorëve me të ardhura më të ulëta ka marrë një goditje. Megjithatë, drejtuesit kanë pohuar se përsa i përket pjesës së pijeve joalkoolike, konsumatori amerikan, në të gjitha shtresat e të ardhurave, “mbetet në gjendje të mirë”.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0