Mastercard bëhet pjesë me garës së AI, me modelin e ri që zbulon mashtrimet deri në 300% - Business Magazine Albania

Mastercard bëhet pjesë me garës së AI, me modelin e ri që zbulon mashtrimet deri në 300%

Mastercard bëhet pjesë me garës së AI, me modelin e ri që zbulon mashtrimet deri në 300%

Mastercard, gjiganti i pagesave shprehet se ka ndërtuar modelin e vet të inteligjencës artificiale gjeneruese për të ndihmuar mijëra banka në rrjetin e saj të zbulojnë dhe ç’rrënjosin transaksionet mashtruese.

Kompania tha se modeli i saj i ri i avancuar i AI, Decision Intelligence Pro, do t’i lejojë bankat të vlerësojnë më mirë transaksionet e dyshimta në rrjetin e saj në kohë reale dhe të përcaktojnë nëse ato janë të ligjshme apo jo. Ajay Bhalla, president i njësisë së biznesit kibernetik dhe të inteligjencës në Mastercard, tha se zgjidhja e re e AI është një rrjet nervor periodik , një pjesë thelbësore e AI gjeneruese nga Mastercard i ndërtuar nga e para nga ekipet e sigurisë kibernetike dhe kundër mashtrimeve të kompanisë.

Lexo edhe:Shumica e njerëzve ende nuk e kuptojnë se si funksionojnë kriptomonedhat

“Ne po përdorim modelet e transformatorëve që në thelb ndihmojnë në marrjen e fuqisë së AI gjeneruese”, tha Bhalla  në një intervistë ekskluzive në fillim të kësaj jave. “Është e gjitha e ndërtuar në “shtëpi”, ne kemi të gjitha llojet e të dhënave nga ekosistemi. Për shkak të vetë natyrës së biznesit në të cilin jemi, ne shohim të gjitha të dhënat e transaksioneve që na vijnë nga ekosistemi.” Në disa raste, Mastercard është duke u mbështetur në burim të hapur “sa herë që nevojitet”, por “shumica” e teknologjisë krijohet nga ne, shtoi Bhalla. Algoritmi i  Mastercard është trajnuar mbi të dhënat nga afërsisht 125 miliardë transaksione që kalojnë çdo vit përmes rrjetit të kartave të kompanisë. Të dhënat ndihmojnë AI të kuptojë marrëdhëniet midis tregtarëve  në vend të fjalëve, siç është fokusi me modelet e mëdha gjuhësore si GPT-4 e OpenAI dhe Google Gemini dhe parashikohet se ku po ndodhin transaksionet mashtruese, tha Mastercard.

Modelet e mashtrimit 

Në vend të inputeve tekstuale, algoritmi i Mastercard përdor historikun e vizitës tregtare të mbajtësit të kartës si një mjet për të përcaktuar nëse biznesi i përfshirë në një transaksion është një vend ku klienti ka të ngjarë të shkojë. Më pas, algoritmi gjeneron shtigje përmes rrjetit të Mastercard për të gjetur përgjigjen në formën e një rezultati. Një rezultat më i lartë do të ishte ai që ndjek modelin e sjelljes së zakonshme që pritet nga mbajtësi i kartës, dhe një pikë më e ulët është jashtë këtij modeli. Ky proces i gjithë ndodh në vetëm 50 milisekonda, sipas Mastercard.

Bhalla tha se teknologjia e re e vendimmarrjes së transaksioneve nga Mastercard mund të ndihmojë institucionet financiare të përmirësojnë normat e tyre të zbulimit të mashtrimit mesatarisht me 20%. Në disa raste, megjithatë, modeli ka çuar në përmirësime në normat e zbulimit të mashtrimit deri në 300%, shtoi Bhalla. Mastercard thotë se ka investuar më shumë se 7 miliardë dollarë në teknologjitë e sigurisë kibernetike dhe AI gjatë pesë viteve të fundit. Kjo përfshin një numër blerjesh, duke përfshirë marrëveshjen e saj të marsit 2023 për të blerë firmën suedeze të sigurisë kibernetike Baffin Bay Networks.

“E bukura e ekosistemit të Mastercard është se ne shohim të dhëna nga të gjithë klientët tanë globalisht nga këto transaksione,” tha ai. “Çfarë bën kjo, na ndihmon të shohim në fakt mashtrimet dhe modelet në të gjithë ekosistemin globalisht.” Disa kompani në hapësirën e pagesave dhe bankave digjitale kanë thënë së fundmi se AI do të çojë në ndryshime të mëdha në produktet e tyre. PayPal javën e kaluar njoftoi produkte të reja të bazuara në AI, si dhe një veçori të arkëtimit me një klikim.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0