Masa më të forta për përdoruesit nën 16 vjeç, TikTok ndryshon rregullat - Business Magazine Albania

Masa më të forta për përdoruesit nën 16 vjeç, TikTok ndryshon rregullat

Të gjitha llogaritë e përdoruesve të TikTok që janë nën moshën 16-vjecare do të bëhen automatikisht private që do të thotë se vetëm personat që ato vetë autorizojnë do të mund të shohin dhe shkarkojnë videot. Aplikacioni tha se ndryshimi ishte pjesë e përpjekjeve për ta bërë platformën më të sigurt për përdoruesit më të rinj.

Platforma po forcon gjithashtu kontrollet se kush mund të komentojë në videot e postuara nga përdoruesit e moshës midis 13 dhe 15 dhe tani do të ofrojë vetëm dy mundësi, ose miqtë ose asnjë.

LEXO: Si të nisësh biznesin tënd në TikTok

Aplikacioni për video është bërë gjithnjë e më popullor në vitet e fundit, veçanërisht në mesin e përdoruesve më të rinj të celularëve, por TikTok është vënë nën presion për të përmirësuar sigurinë e të rinjve. Elaine Fox, përgjegjëse e privatësisë në Europë për TikTok, tha se të drejtat e privatësisë dhe siguria në internet e komunitetit tonë është një përparësi kryesore për TikTok dhe “ne i kushtojmë një rëndësi të veçantë privatësisë dhe sigurisë së përdoruesve tanë më të rinj, prandaj ne po i bëj këto ndryshime domethënëse.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0