Masa më të forta për përdoruesit nën 16 vjeç, TikTok ndryshon rregullat - Business Magazine Albania

Masa më të forta për përdoruesit nën 16 vjeç, TikTok ndryshon rregullat

Të gjitha llogaritë e përdoruesve të TikTok që janë nën moshën 16-vjecare do të bëhen automatikisht private që do të thotë se vetëm personat që ato vetë autorizojnë do të mund të shohin dhe shkarkojnë videot. Aplikacioni tha se ndryshimi ishte pjesë e përpjekjeve për ta bërë platformën më të sigurt për përdoruesit më të rinj.

Platforma po forcon gjithashtu kontrollet se kush mund të komentojë në videot e postuara nga përdoruesit e moshës midis 13 dhe 15 dhe tani do të ofrojë vetëm dy mundësi, ose miqtë ose asnjë.

LEXO: Si të nisësh biznesin tënd në TikTok

Aplikacioni për video është bërë gjithnjë e më popullor në vitet e fundit, veçanërisht në mesin e përdoruesve më të rinj të celularëve, por TikTok është vënë nën presion për të përmirësuar sigurinë e të rinjve. Elaine Fox, përgjegjëse e privatësisë në Europë për TikTok, tha se të drejtat e privatësisë dhe siguria në internet e komunitetit tonë është një përparësi kryesore për TikTok dhe “ne i kushtojmë një rëndësi të veçantë privatësisë dhe sigurisë së përdoruesve tanë më të rinj, prandaj ne po i bëj këto ndryshime domethënëse.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0