Si të nisësh biznesin tënd në TikTok - Business Magazine Albania

Si të nisësh biznesin tënd në TikTok

Videot e shkurtra në TikTok u mundësojë njerëzve dhe kompanive që të kenë sukses, ndoshta shumë më lehtë sesa në platforma si Facebook dhe Instagram. Për shembull themeluesit e Popls (një etiketë e vogël e vendosur në pjesën e pasme të telefonit që ju lejon të ndani llogaritë tuaja nëpër rrjete sociale thjesht duke afruar telefonat) Nick Eischens dhe Jason Alvarez-Cohen postuan në shkurt një video 13-sekondëshe të dikujt duke përdorur produktin e tyre, video që grumbulloi më shumë se 10 milionë shikime brenda 2 ditësh.

Për të krijuar një biznes të suksesshëm në TikTok, ja hapat që duhet të ndiqni.

Fillimi

Nëse nuk do të paguani një influencer (influencues), do të duhet t’i përgatisni vetë videot. “Mësohuni të ndiheni të ekspozuar. Në TikTok, duhet të jeni pak më të hapur për të treguar të mirën, të keqen dhe të shëmtuarën e biznesit tuaj,” thotë Tyler Farnsworth, themelues i kompanisë së marketingut, August United.

Së dyti, hartoni një listë me tema që do të trajtoni në llogarinë tuaj, këshillon Keenya Kelly, një sipërmarrëse me më shumë se 200,000 ndjekës në TikTok. Temat lidhini me hashtags, kështu që sa më shumë të përdorni, aq më mirë do të jetë.

Gjithashtu duhet të shihni videot e të tjerëve për frymëzim. Në fillim, vërtet mund të rastisni me adoleshentë që kërcejnë twerk, por nëse video të tilla i cilësoni me “not interested”, algoritmi do të kërkojë për ju videot më të rëndësishme që lidhen me biznesin tuaj.

LEXO: Mashtruesit e TikTok fituan 500 mijë dollarë duke shitur aplikacione te të miturit

TikToku i parë

Harrojeni mënyrën se si krijoni përmbajtje në Facebook dhe Instagram. Realiteti fiton në TikTok, ndërsa pamjen e përsosur lëreni për në Instagram. Për këtë arsye, braktisini postimet e zbukuruara dhe të kuruara në detaje. Raitis Purins, shefi i marketingut në kompaninë Printful, u shpreh se kompania e tyre filloi të kishte më shumë sukses në TikTok kur nisën t’i regjistronin videot me telefon.

Për të krijuar videon e parë, identifikoni paraprakisht formatet e videove që janë trend atë javë, duke i parë në “Discover”. Duhet të tregoni se jeni pjesë e klubit. Pikë e rëndësishme është: Eksperimentoni!

Përfitoni sa më shumë nga përmbajtja juaj

Pasi të keni bërë video të mira, postojini ato disa herë. Ndonjëherë videot nuk bëhen virale nëse nuk postohen më shumë se 1 herë. Këshillohet të postoni të paktën 4 herë në ditë, edhe në rast se videot janë të shkurtra 5 sekonda. Përdorni të paktën 4 deri në 6 hashtags dhe zgjidhni disa hashtags që kanë më pak se 2 milionë shikime, në mënyrë që njerëzit t’i gjejnë videot tuaja më lehtë.

Nëse doni që ta bëni më virale faqen, mund të bashkëpunoni edhe me njerëz të njohur, që ta shpërndajnë atë. Ose mund të regjistroheni në TikTok Creator Marketplace për të gjetur influencues për markën tuaj.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0