Marketingu ende shihet si një qendër kostoje për kompanitë! - Business Magazine Albania

Marketingu ende shihet si një qendër kostoje për kompanitë!

Marketingu ende shihet si një qendër kostoje për kompanitë

Një shumicë prej 54% e drejtuesve të bizneseve në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë ende e shohin marketingun si një qendër kostoje dhe jo si një gjenerues të ardhurash, sipas një studimi të kryer nga agjencia e performancës KINESSO UK&I.

Pse perceptimet e C-Suite janë të rëndësishme

Marketingu shpesh është i nënpërfaqësuar në C-Suite dhe përballet me sfidën e perceptimeve të CEO-ve dhe CFO-ve, të cilët e konsiderojnë investimin në ndërtimin e markës si diçka e shkëputur nga rezultatet konkrete të biznesit. Ndryshimi i këtij këndvështrimi mund të ndihmojë në konsolidimin e markave si asete të vlefshme, të cilat duhen kultivuar për të krijuar vlerë të qëndrueshme në kohë.

Për më tepër mbi mënyrat se si të ndërtosh një argument bindës për marketingun si një faktor shumëzues, raporti i plotë ofron një analizë të detajuar mbi këtë çështje.

Lexo edhe:Shqipëria kampione e Sigurisë Kibernetike në Ballkan për të dytin vit radhazi!

Mungesa e harmonizimit

Bazuar në një sondazh me 150 drejtues biznesesh dhe liderë të marketingut, studimi – i realizuar nga Sapio Research – ka nxjerrë në pah këto përfundime:

  • 59% e të anketuarve thanë se CEO-t nuk e kuptojnë rëndësinë e ndërtimit të markës dhe preferojnë rezultate të menjëhershme në të ardhurat e kompanisë, duke treguar nevojën që CMO-të të komunikojnë më qartë balancën mes shitjeve afatshkurtra dhe rritjes afatgjatë;
  • 48% pohuan se sfida më e madhe për ta është demonstrimi i ndikimit afatgjatë të punës së tyre;
  • 45% identifikuan një mos-përputhje strategjike midis departamentit të marketingut dhe drejtuesve kryesorë, gjë që ndikon në dyshimet për kontributin e marketingut në rritjen e biznesit.

Nevoja për një komunikim më të mirë

  • 34% e drejtuesve të bizneseve pranuan se komunikimi i dobët me ekipet e marketingut po i kushton biznesit në aspektin financiar.
  • 28% thanë se mungesa e një komunikimi efektiv ka çuar në mosrealizimin e objektivave të tyre për gjenerimin e leads.

CMO-të shpesh hasin vështirësi për të kaluar në pozicionin e CEO-së – dhe 79% e profesionistëve të marketingut besojnë se një CEO me një sfond në marketing do të ndihmonte në ngushtimin e hendekut mes marketingut dhe shitjeve.

warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0