Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi - Business Magazine Albania

Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi


Një numër gjithnjë e më i madh i markave po zgjedhin ta bëjnë vetë marketingun e tyre, një burim ky shqetësimi për agjencitë tradicionale. “Association of National Advertisers” zbuloi se 78% e markave të anketuara në një studim kishin forma të ndryshme marketingu që i implementonin vetë brenda agjencisë së tyre.

Verizon, JPMorgan Chase dhe Chobani janë ndër marketerët që po e nxisin këtë trend, i cili është motivuar nga një dëshirë për më shumë kontroll, transparencë dhe shkurtim të kostove.

Lexoni: Reklama e Reebok: Nëse vrapon shpejt sa duhet, fiton një palë atlete FALAS

Por nga ana tjetër Reebok është një marketer që po e kundërshton këtë trend.

Meqë është një kompani globale, Reebok mbështetet në agjencitë e jashtme për të siguruar që mesazhi i tij është i qëndrueshëm në të gjithë tregjet, tha Melanie Boulden, VP e marketingut pranë Reebok.

Ndërsa kompania e atleteve ka grupe të vogla PR, kreative dhe të medias brenda kompanisë, ajo lejon që agjenci të jashtme të merren me fushatat e mëdha globale.

“Ndërsa unë kam një ekip ekspertësh, të cilët janë të përgatitur për produktin dhe marketingun, është e rëndësishme që të kemi partnerë të jashtëm në tregje të ndryshme, pasi janë më të përditësuar me teknologjitë dhe trendet më të fundit, duke qenë se marketingu dixhital zhvillohet çdo ditë dhe ne duam të sigurohemi që jemi një organizatë moderne në marketing,” vazhdoi Boulden.

Për shumicën e marketerëve, marketingu brenda kompanisë, nuk është një vendim gjithçka ose asgjë. Në të vërtetë, anketa e ANA gjithashtu zbuloi se 90% e të anketuarve ende përdorin agjencitë në një mënyrë apo një tjetër.

Reebok kohët e fundit hoqi një reklamë nga mediat online pasi u kritikua në lidhje me të. Madje një drejtor marketingu i Reebok dha dorëheqjen.

Boulden tha se aksidenti nuk ishte i lidhur me qasjen e agjencisë së kompanisë, por ishte i lidhur me një “dështim në procesin e realizimit”.

Lexoni: Çfarë fshihet pas emrit të këtyre markave?

“Ishte krijimi i saj dhe mënyra se si u mor përmes sistemit,” tha ajo. “Nuk është krijuar e as nuk nënkupton diçka në mënyrë të papërshtatshme. Ne jemi një organizatë e madhe dhe tregje të ndryshme kanë disa autonomi për të bërë një punë të caktuar që lidhet me botën e tyre. Gjëja më e rëndësishme është të mësosh prej saj dhe të sigurohesh që je duke vendosur procedurat e duhura, kontrollet dhe balancat në vend, për të shmangur që diçka si kjo të ndodhë përsëri.”

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0