LinkedIn

Linkedln ndyshon algoritmat e tij – Ja sesi postet tuaja do të marrin më shumë shikueshmëri tani

~3 minuta lexim
Nga JASON FEIFER 

Dëshiron të bëhesh viral në media sociale?  LinkedIn ka një mesazh për ty: Provojeni atë  në një vend tjetër.

LinkedIn-i bëri përditësime të rëndësishme në mënyrën se si funksionon feed-i i tij. Si rezultat, disa përmbajtje shpërblehen, disa kanë më pak shikueshmëri dhe shumë më pak “selfie”  shfaqen.

Nëse je ndër miliona sipërmarrës që angazhohen në LinkedIn, këto ndryshime do të ndikojnë tek ti  dhe vlejnë të dihen nga ty.  Prandaj, unë iu kërkova Roth-it dhe bashkëpunëtores së tij, Alice Xiong, drejtore e menaxhimit të produkteve që drejton produktet e kërkimit dhe zbulimit të LinkedIn-it, që t’i shpjegojnë ato.

Lexo edhe: LinkedIn konfirmon: punonjësit që nuk mund të rriten, largohen

Gjatë pandemisë, Roth tha se postimet e njerëzve u bënë shumë më personale. “Shtëpitë tona dhe jeta jonë profesionale u përfshinë,” u shpreh ai – dhe përdoruesit filluan të ndajnë lloj-lloj “selfie” dhe foto familjare që dikur mund të postoheshin në Facebook.

Dy ndryshime kryesore kanë ndodhur  me LinkedIn-in. Shkurtimisht, këto janë ato që kanë ndryshuar:

1.Nëse poston në LinkedIn, është më e mundur që ndjekësit të shohin postimin tënd. Pse? Sepse kështu thonë përdoruesit se duan.

“Njerëzit na tregojnë sei pëlqejnë më shumë përmbajtjet që bazohen në njohuri dhe këshilla,” thotë Xiong, “dhe e gjejnë më të vlefshme kur përmbajtja vjen nga njerëz që i njohin dhe që i duan.” Deri më tani, aplikacioni ka parë një rritje prej 10% në numrin e njerëzve që shikojnë postime nga njerëzit që ndjekin.

2.Postimet që ndajnë “njohuri dhe këshilla” tani i japin përparësi  të gjithë platformës.

Sistemi i LinkedIn tani vlerëson nëse një postim përmban njohuri dhe këshilla, dhe pastaj e shfaq për përdoruesit e tjerë që kanë gjasa të gjejnë informacionin relevant dhe të dobishëm. “Për ne, pjesa më e rëndësishme e ekuacionit është, a besojmë se po ndihmojmë audiencën tonë të jetë dhe të ndjehet më produktive dhe më të suksesshme?” thotë Xiong.

 

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Çdo rrezik është një mundësi. Për të qenë sipërmarrës, duhet të guxosh të dështosh.”
— Richard Branson
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0