Megjithëse mendimi i të folurit në publik mbush deri në 77% të popullsisë me frikë, shpesh është një fakt i pashmangshëm i ndërtimit të një karriere të suksesshme, veçanërisht për drejtuesit e profilit të lartë që veprojnë si ndërmjetës për kompaninë, ose produktin e tyre dhe të tjerëve.
Pra, ndoshta nuk është për t’u habitur që disa nga udhëheqësit më të admiruar të biznesit nuk njihen vetëm për mendjet e tyre vizionare, aftësinë për zgjidhjen e problemeve, ose aftësitë vendimmarrëse, por për aftësinë e tyre të prezantimit. Një prej tyre ishte bashkëthemeluesi dhe ish-CEO i Apple, Steve Jobs. Gjatë rrjedhës së udhëheqjes së tij në kompaninë teknologjike tashmë trilion dollarëshe, Jobs duhej të komunikonte në mënyrë efektive me një audiencë të konsumatorëve dhe investitorëve, ndonjëherë për ide, ose produkte që nuk i kishin hasur kurrë më parë.
13 vjet më parë, më 6 qershor 2011, Jobs bëri pikërisht këtë kur dha fjalimin e tij të fundit kryesor, të referuar në bisedë si “Stevenote”, në Konferencën Botërore të Zhvilluesve të Apple. Ai doli në skenë për të prezantuar për herë të parë iCloud, shërbimi që lejon përdoruesit të ruajnë dhe sinkronizojnë të dhënat nëpër pajisjet Apple. Jobs përdori tre lëvizje të fuqisë së të folurit në publik për të ndikuar në prezantimin e tij të fundit dhe kushdo që shpreson të përmirësojë aftësitë e tij të komunikimit, pavarësisht audiencës ose temës, mund të mësojë prej tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.