Lëvizjet e fuqishme të Steve Jobs në të folurit publik mbeten po aq të rëndësishme edhe sot, 13 vjet pas prezantimit të tij të fundit në Konferencën e Zhvilluesve të Apple - Business Magazine Albania

Lëvizjet e fuqishme të Steve Jobs në të folurit publik mbeten po aq të rëndësishme edhe sot, 13 vjet pas prezantimit të tij të fundit në Konferencën e Zhvilluesve të Apple

Steve Jobs

Megjithëse mendimi i të folurit në publik mbush deri në 77% të popullsisë me frikë, shpesh është një fakt i pashmangshëm i ndërtimit të një karriere të suksesshme, veçanërisht për drejtuesit e profilit të lartë që veprojnë si ndërmjetës për kompaninë, ose produktin e tyre dhe të tjerëve.

Pra, ndoshta nuk është për t’u habitur që disa nga udhëheqësit më të admiruar të biznesit nuk njihen vetëm për mendjet e tyre vizionare, aftësinë për zgjidhjen e problemeve, ose aftësitë vendimmarrëse, por për aftësinë e tyre të prezantimit. Një prej tyre ishte bashkëthemeluesi dhe ish-CEO i Apple, Steve Jobs. Gjatë rrjedhës së udhëheqjes së tij në kompaninë teknologjike tashmë trilion dollarëshe, Jobs duhej të komunikonte në mënyrë efektive me një audiencë të konsumatorëve dhe investitorëve, ndonjëherë për ide, ose produkte që nuk i kishin hasur kurrë më parë.

13 vjet më parë, më 6 qershor 2011, Jobs bëri pikërisht këtë kur dha fjalimin e tij të fundit kryesor, të referuar në bisedë si “Stevenote”, në Konferencën Botërore të Zhvilluesve të Apple. Ai doli në skenë për të prezantuar për herë të parë iCloud, shërbimi që lejon përdoruesit të ruajnë dhe sinkronizojnë të dhënat nëpër pajisjet Apple. Jobs përdori tre lëvizje të fuqisë së të folurit në publik për të ndikuar në prezantimin e tij të fundit dhe kushdo që shpreson të përmirësojë aftësitë e tij të komunikimit, pavarësisht audiencës ose temës, mund të mësojë prej tyre.

1. Jobs gjithmonë vinte i përgatitur dhe e kuptonte se praktika ishte çelësi i suksesit

Ndërsa Jobs filloi prezantimin e tij në iCloud, ishte e qartë se ai e dinte saktësisht se çfarë donte t’i thoshte audiencës së tij, megjithatë ishte aq i familjarizuar me të sa dukej pothuajse i improvizuar dhe tepër i rrjedhshëm. Shkencëtarja dhe presidentja e Dartmouth College, Sian Beilock, tha se praktikimi i materialit në të njëjtat kushte që do të përjetoni në ditën e prezantimit ju ndihmon të “imitoni” ndjesinë e momentit me presion të lartë dhe të përgatiteni më mirë për sukses. Llogaritë nga njerëz të afërt me Jobs zbulojnë se ai përdorte të njëjtën strategji.

Ken Kocienda, i cili ka shërbyer si inxhinier kryesor softuerësh në Apple për 15 vjet dhe ka punuar në iPhone-in origjinal, tha se në vitin 2018, Jobs nuk priste as që prezantimi të përfundonte përpara se të fillonte ta provonte atë në auditorin në kampusin e Apple. Pastaj, të shtunën dhe të dielën përpara ngjarjes, ai bënte një “provë gjenerale” në vend, i veshur me bluzën e tij të zezë të markës dhe xhinset, dhe kalonte nëpër të gjithë prezantimin dy herë çdo ditë.

2. Jobs e dinte historinë që donte të tregonte dhe nuk u mbështet në slide të mbingarkuara për ta treguar atë

Jobs nuk u ngjit vetëm në skenë dhe filloi të hidhte zhargon teknik tek audienca e tij. Në vend të kësaj, ai tregoi një histori që i lejonte njerëzit të lidhen me atë që ai po thoshte dhe të kuptonin më mirë implikimet e produktit. Studimet tregojnë se nëse ndani një histori, dëgjuesit shpesh kanë më shumë gjasa të binden, ndërsa i çoni nga një këndvështrim në tjetrin. Gjatë fjalimit të tij të fundit kryesor, Jobs vendosi nevojën për iCloud duke përshkruar fillimisht një problem të lidhur: procesin e mundimshëm të lëvizjes së fotove, skedarëve dhe më shumë nëpër pajisje të ndryshme Apple. Më pas, ai zbuloi zgjidhjen. Me iCloud, njerëzit nuk duhet të shqetësohen për lëvizjen e fotove nga telefonat e tyre në iPad ose laptop, sepse teknologjia i bën të gjitha automatikisht.

3. Nuk e merrte veten shumë seriozisht, gjë që shton një element humori dhe krijon besim

Jobs nuk kishte frikë të bënte shaka në kurriz të tij (dhe të Apple). Përpara iCloud, kompania nxori MobileMe, një koleksion shërbimesh dhe softuerësh në internet me abonim 99 dollarë në vit, i cili u lançua në vitin 2000 dhe u ndërpre në vitin 2011. Ishte një nga “dështimet e rralla të produkteve” të Apple me një problem të vështirë, procesi i regjistrimit, një vonesë fillestare që i pengoi njerëzit të aksesonin të dhënat e tyre dhe disa ndërprerje. Kështu që Jobs e përdori atë si ushqim për prezantimin e tij. Pasi dha një përmbledhje të iCloud, i cili lexohej si një version më i sofistikuar i paraardhësit të tij me të meta, Jobs tha me tallje: “Ju mund të pyesni, ‘Pse duhet t’i besoj? Ata janë ata që më sollën MobileMe.”, duke nxitur të qeshura dhe duartrokitje të zhurmshme. Jo vetëm që injektimi i humorit nga Jobs lehtësoi gjendjen shpirtërore dhe argëtoi audiencën, por shërbeu gjithashtu për një qëllim praktik: “Ne e dimë se kemi ngatërruar me MobileMe dhe se ndoshta po bëni paralele mes tij dhe produktit tonë të ri” , tha Jobs në thelb, dhe se pranimi vetëpërçmues i ndihmoi njerëzit të besonin se Apple me të vërtetë kishte bërë më mirë këtë herë.

Këto ditë, kushdo që është i njohur nga distanca me produktet e Apple e di se kompania e përmbushi atë premtim, mund të jetë e vështirë të kujtohet një kohë kur iCloud tani i kudondodhur nuk i mbante të gjitha pajisjet e një përdoruesi të sinkronizuara.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0