Letra e lamtumirës e Richard Branson për Virgin America


“Alaska Airlines” do të nxjerrë në pension markën “Virgin America” në vitin 2019 pas blerjes së linjës ajrore shumë popullore për 2.6 miliardë $, një vendim që e bëri themeluesin e saj Richard Branson të shkruajë një letër të përzemërt lamtumire.

Postimi i bërë të Enjten i është drejtuar kryesisht punonjësve të Virgin America dhe klientëve të saj, shumë prej të cilëve ishin besnikë të markës që u dallua gjithnjë mes gjigantëve ajrorë.

Siç shkruan Branson, është e vështirë të thush lamtumirë. Por Branson, i cili reflekton mbi betejat dhe fitoret e linjës ajrore që i filloi operacionet në vitin 2007, ofron disa mësime biznesi.

S’ka problem nëse qan

Edhe ai pranon të ketë qarë më parë për shitjen e”Virgin Records” për 1 miliardë $.” Lajmi për “Virgin America” shkaktoi një reagim të ngjashëm.

“Shumë lot janë derdhur sot, këtë herë lidhur me vendimin e “Alaska Airlines” për të blerë dhe për të nxjerrë në pension Virgin America”, shkruan Branson.

Vlerësoni atë që keni arritur deri më tani

Branson shkruan se siç ndodh me shumë gjëra në jetë, “Ne duhet ta lëjmë të shkojë dhe të vlerësojmë faktin që e kemi patur këtë udhëtim.”

Në pjesën tjetër të artikullit, ai kujton momentet të Virgin America, shumë prej të cilave janë sfiduese dhe beteja kundër industrisë dhe madje edhe motit.

Të bërit e një ndryshimi, do të sjell dhimbje

Branson tregon detaje të shumta për kompaninë në letrën e tij. Por sipas tij, dhimbja ka qenë e vlefshme, sepse qëllimi ishte të ndërtonte një lloj ndryshe të linjës ajrore.

Me fjalë të tjera, ajo nuk ishte vetëm një luftë për qasje në aeroport. Ajo ishte një betejë për të ndryshuar industrinë për të ofruar diçka të re dhe më me vlerë për konsumatorët.

“Ne kemi kaluar shumë së bashku. Dhe ju keni qenë me vlerë çdo minutë, çdo qindarkë, çdo betejë. Ne kemi fituar çdo klient besnik dhe tifoz falë jush. Çdo treg është fituar falë jush”, e përmbyll ai artikullin.

Branson jep edhe disa këshilla të tjera për biznesin, duke përfshirë:

  • Ndërto një biznes që i vë njerëzit të parët.
  • Puno me partnerë që ndajnë vlera të njëjta me tuajat.
  • Fokusohuni në dhënien e një eksperiencë të madhe për konsumatorët dhe suksesi do të vijë.
  • Bëjeni biznesin një forcë për mirë.
  • Qendro pozitiv, sjellja është gjithçka.

Burimi: fortune.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale