Land Rover vazhdon t’i përshtatet stilit të jetesës së klientit


Pak ditë më parë, Land Rover publikoi paketat e ndryshme për t’iu përshtatur stilit të jetesës së klientit. Më konkretisht, për ata të cilët duan të udhëtojnë me qentë e tyre.

Numri i paketave është 3.

E para (Pet Transportation Pack) kushton $463 dhe përfshin tapete për t’i shtruar në bagazh, tasa për ushqimin dhe mbajtëse për kafshët e vogla.

Paketa tjetër (Pet Load Space Protection Pack) kushton $620. Ajo vendos një rrjetë midis bagazhit dhe sediljeve duke mos lejuar kafshët të bëjnë pis tapicerinë e makinës.

Kurse paketa e fundit (Pet Care and Access Pack) e cila kushton $1,040. Ajo përfshin ato të cilat janë përmendur më sipër, por shton një “urë” e cila e lejon kafshën të zbresë e qetë nga bagazhi…nëse nuk i kalon 85 kg. Gjithashtu edhe një sistem portabël për t’i bërë “dush” qenit përpara se të hipë në makinë. Ajo mban 6.5 litra ujë dhe mund të përdoret deri në 5 minuta.

land rover

Këto paketa mund të porositen kur porosit Land Roverin tënd të ri. “The Drive” arriti të marrë disa informacione më shumë lidhur me këto paketa.

“Land Rover ka të bëjë me të shijuarit e momenteve në natyrë dhe kjo shkon krah për krah me të pasurit të një qeni me shumë klientë.” – u shpreh si fillim Finbar McFall, drejtor i marketingut të Land Rover. “Klientët tanë na janë shpreh se komforti i qenve të tyre është goxha i rëndësishëm për ta. Ata janë pjesë e familjeve tona. Pet Packs, kanë për qëllim t’u ofrojnë një udhëtim komod qenve dhe pronarëve të tyre njëkohësisht.”

https://youtu.be/LlwRsaCcGqA

Që nga krijimi i saj, Land Rover ka ndjekur një vizion të vetëm. Britanikët, janë të fokusuar me off-roading dhe udhëtime në natyrë. Ndaj, kur blen një makinë të tillë, blen më shumë se sa thjeshte një mjet me 4 rrota dhe një motorr.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale