Land Rover vazhdon t'i përshtatet stilit të jetesës së klientëve

Land Rover vazhdon t’i përshtatet stilit të jetesës së klientit


Pak ditë më parë, Land Rover publikoi paketat e ndryshme për t’iu përshtatur stilit të jetesës së klientit. Më konkretisht, për ata të cilët duan të udhëtojnë me qentë e tyre.

Numri i paketave është 3.

E para (Pet Transportation Pack) kushton $463 dhe përfshin tapete për t’i shtruar në bagazh, tasa për ushqimin dhe mbajtëse për kafshët e vogla.

Paketa tjetër (Pet Load Space Protection Pack) kushton $620. Ajo vendos një rrjetë midis bagazhit dhe sediljeve duke mos lejuar kafshët të bëjnë pis tapicerinë e makinës.

Kurse paketa e fundit (Pet Care and Access Pack) e cila kushton $1,040. Ajo përfshin ato të cilat janë përmendur më sipër, por shton një “urë” e cila e lejon kafshën të zbresë e qetë nga bagazhi…nëse nuk i kalon 85 kg. Gjithashtu edhe një sistem portabël për t’i bërë “dush” qenit përpara se të hipë në makinë. Ajo mban 6.5 litra ujë dhe mund të përdoret deri në 5 minuta.

land rover

Këto paketa mund të porositen kur porosit Land Roverin tënd të ri. “The Drive” arriti të marrë disa informacione më shumë lidhur me këto paketa.

“Land Rover ka të bëjë me të shijuarit e momenteve në natyrë dhe kjo shkon krah për krah me të pasurit të një qeni me shumë klientë.” – u shpreh si fillim Finbar McFall, drejtor i marketingut të Land Rover. “Klientët tanë na janë shpreh se komforti i qenve të tyre është goxha i rëndësishëm për ta. Ata janë pjesë e familjeve tona. Pet Packs, kanë për qëllim t’u ofrojnë një udhëtim komod qenve dhe pronarëve të tyre njëkohësisht.”

https://youtu.be/LlwRsaCcGqA

Që nga krijimi i saj, Land Rover ka ndjekur një vizion të vetëm. Britanikët, janë të fokusuar me off-roading dhe udhëtime në natyrë. Ndaj, kur blen një makinë të tillë, blen më shumë se sa thjeshte një mjet me 4 rrota dhe një motorr.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0