Ky është aplikacioni që i bën njerëzit ‘të lumtur’


Snapchat është një aplikacion që ju bën të ndiheni mirë, sipas një kërkimi të realizuar nga Snap Inc.

Kompania me bazë në Kaliforni bashkëpunoi me Murphy Research për të zbuluar pse njerëzit përdorin aplikacione të caktuara dhe si i bëjnë këta të fundit të ndihen.

Studimi anketoi 1,000 përdorues aplikacionesh nga mosha 13-44.

Rreth 95% e përdoruesve të Snapchat thanë se aplikacioni i bën të lumtur, më shumë se çdo aplikacion tjetër i testuar, tha Snap.

Tre atributet ndaj Snapchat të deklaruara në postimin në blog janë: “kreativ”, “tërheqës” dhe “gazmor”, tipare këto që e bëjnë Snapchat të jetë vendi ku mund të jesh vetvetja , të jesh afër miqve të tu dhe të ndash pjesë nga përditshmëria jote.

Ky studim vjen ndërkohë që Snapchat po kalon një krizë angazhimi dhe aplikacioni po kërkon mënyra për t’i mbajtur reklamuesit të interesuar në platformë.

Studimi gjithashtu zbuloi se njerëzit e përdorin Snapchat si një formë argëtimi me miqtë e tyre, duke përdorur filtra dhe lente që sponsorizohen nga reklamuesit.

/BizJournals

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale