Ky aeroport i ri prej 12 miliardë dollarësh do të jetë më i madhi në botë


Më 6 prill, Aeroporti i Stambollit “Ataturk”, i cili u konsiderua si një nga aeroportet më të ngarkuara në botë me 70 milionë pasagjerë vjetorë, përfundoi zyrtarisht operacionet. Të gjitha fluturimet komerciale u transferuan në aeroportin e ri ndërkombëtar të Turqisë.

Fluturimi i parë në aeroportin e ri të Stambollit u zhvillua në tetor 2018, dhe tani përfundon faza e parë e ndërtimit të aeroportit, që përfshin tre pista dhe 15 milionë metra katrorë të hapësirës përfundimtare. Janë katër faza që duhet të përfundojnë deri në vitin 2025, me një kosto totale prej rreth 12 miliardë dollarësh.

Aeroporti i ri mbulon 76 milionë metra katrorë dhe aktualisht mund të përballojë 90 milionë pasagjerë në vit në fazën e parë. Kur të përfundojë i gjithë aeroporti, do të jetë në gjendje të merret me 200 milionë pasagjerë në vit. Kjo do t’a bëjë atë aeroportin më të madh në botë për nga trafiku i pasagjerëve.  Aeroporti Ndërkombëtar i Hartsfield-Jackson në Atlanta, aktualisht aeroporti më i ngarkuar në botë, merret me 107 milionë pasagjerë në vit.

Do të ketë 55.000 metra katrorë dyqane. Aeroporti gjithashtu ka një hotel Boutique me 451 dhoma që ka qasje në të dy anët dhe në anën ajrore. Kulla e kontrollit të trafikut ajror në aeroportin e ri të Stambollit, që ndodhet 22 milje nga Stambolli, është në formën e një tulipani, një lule popullore dhe simbolike në kulturën turke.

Lexo: Spitali më i madh i Kontinentit Europian hapet në Ankara

Rritja masive e Turkish Airlines është një nga arsyet kryesore për hapjen e Aeroportit të Ri të Stambollit. Aeroporti Ndërkombëtar i Pekinit Daxing, i planifikuar për t’u hapur në shtator, gjithashtu kushton 12 miliardë dollarë. Është duke u ndërtuar për të marrë një pjesë të ngarkesës nga Aeroporti Ndërkombëtar i Pekinit, aktualisht aeroporti i dytë më i ngarkuar në botë me 95 milionë pasagjerë, por Capital Pekin nuk do të mbyllet.

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale