Ky 7 vjeçar është personi më i pasur në botën e YouTube - Business Magazine Albania

Ky 7 vjeçar është personi më i pasur në botën e YouTube

~3 minuta lexim


Personi më i pasur në botën e YouTube është një fëmijë në shkollën fillore që bën miliona ndërsa realizon review me lodra të ndryshme.

Ryan, “prezantuesi” 7-vjeçar i Ryan ToysReview, një kanal popullor për review e lodrave në Youtube, nga vendi i 8 u rendit në të parin në listën vjetore të Forbes, të yjeve të YouTube, të cilët po bëjnë shumë para.

Lexoni: YouTube ofron filma pa pagesë, por me reklama

Një kanal familjar në YouTube, Ryan ToysReview grumbulloi rreth 22 milionë dollarë të ardhura nga data 1 Qershor 2017, deri më 1 Qershor 2018, sipas Forbes, nga 11 milionë dollarë më parë. Vlerësimi prej 22 milionë dollarësh e vendosi Ryan ToysReview edhe përpara yllit të padiskutueshëm Jake Paul (i cili fitoi 21.5 milionë dollarë).

Janë prindërit e Ryan, të cilët xhirojnë dhe prodhojnë videot (gati të përditshme) në llogarinë e Ryan që kur Ryan ToysReview filloi në Mars të vitit 2015.

Llogaria filloi kur Ryan, atëherë një adhurues 4 vjeçar i videove review të lodrave, i pyeti prindërit e tij pse ai nuk mund t’u bëjë gjithashtu review lodrave në YouTube.

Ryan ToysReview filloi me ritme të ngadalta derisa një video e Korrikut të vitit 2015 u bë virale. Videoja kishte në fokus Ryan ndërsa hapte dhe i bënte review një kutie, e cila përmbante më shumë se 100 lodra nga seria e “Makinave” Pixar. Ajo ka rreth 935 milionë shikime.

Kanali tani tenton t’u bëjë review lodrave të reja ose produkteve ushqimore të fëmijëve dhe videot zakonisht shfaqin komente serioze dhe entuziaste nga Ryan me udhëzime të ndryshme.

Lexoni: 17 kanale në YouTube që adhuruesit e makinave duhet t’i konsiderojnë

Këtë vit, Ryan fitoi një marrëveshje me Walmart për të shitur një linjë lodrash ekskluzive të quajtur “Ryan’s World” në mbi 2.500 dyqanet e SHBA dhe në faqen e internetit Walmart, sipas Reuters. Ryan’s World ishte më i shitur pas Pocket.

Ryan ToysReview ka 17 milionë ndjekës dhe ka marrë rreth 26 miliardë shikime, sipas Forbes.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse doni që fëmijët tuaj t’ia dalin, shpenzoni dyfish kohë me ta”
— Abigail Van Buren
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0