Kush paguan në një aksident me makinë pa shofer?


Gjigandët e teknologjisë dhe prodhuesit e automjeteve po investojnë miliarda dollarë për të zhvilluar makina pa shofer, që premtojnë një udhëtim të sigurtë. Por, kush do të paguajë në rast se ndodh një aksident?

Lexoni: Apple dhe Volkswagen në një bashkëpunim për të ndërtuar makina pa shoferë

Revolucioni i transportit ngre shumë pyetje për kompanitë e sigurimeve rreth përgjegjësive, të dhënave dhe të ardhurave. Makinat pa shoferë po përhapen me shpejtësi në disa tregje dhe politikëbërësit po përgatiten për peisazhin e ri.

Lexoni: Makinat pa shoferë: Çfarë mund të shkojë keq?

Në Mbretërinë e Bashkuar, po punohet për një kuadër rregullator në rastet kur makinat e automatizuara do të pushtojnë rrugët. Vitin e kaluar, ligjvënësit aprovuan Aktin për Automjetet e Automatizuara dhe Elektrike, duke sjellë politika sigurimi më të qarta dhe përgjegjësitë lidhur me aksidentet rrugore që përfshijnë makinat pa drejtues.

Në tregje të tjera, si rasti i Shteteve të Bashkuara të Amerikës, masat nuk janë konkrete. Ndërkohë, shumë njerëz janë pëdorues të taksive pa shoferë.

Lexoni: Taksitë pa-shoferë po lëvizin në rrugët e Dubait

Shumë makina të automatizuara do të jenë në gjendje të ndryshojnë komandat, nga e automatizuar në drejtim-shoferi, por mundësia për dy politika të veçanta sigurimi për të mbuluar secilin skenar është “shumë e komplikuar”.

/CNN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale