Gjigandët e teknologjisë dhe prodhuesit e automjeteve po investojnë miliarda dollarë për të zhvilluar makina pa shofer, që premtojnë një udhëtim të sigurtë. Por, kush do të paguajë në rast se ndodh një aksident?
Lexoni: Apple dhe Volkswagen në një bashkëpunim për të ndërtuar makina pa shoferë
Revolucioni i transportit ngre shumë pyetje për kompanitë e sigurimeve rreth përgjegjësive, të dhënave dhe të ardhurave. Makinat pa shoferë po përhapen me shpejtësi në disa tregje dhe politikëbërësit po përgatiten për peisazhin e ri.
Lexoni: Makinat pa shoferë: Çfarë mund të shkojë keq?
Në Mbretërinë e Bashkuar, po punohet për një kuadër rregullator në rastet kur makinat e automatizuara do të pushtojnë rrugët. Vitin e kaluar, ligjvënësit aprovuan Aktin për Automjetet e Automatizuara dhe Elektrike, duke sjellë politika sigurimi më të qarta dhe përgjegjësitë lidhur me aksidentet rrugore që përfshijnë makinat pa drejtues.
Në tregje të tjera, si rasti i Shteteve të Bashkuara të Amerikës, masat nuk janë konkrete. Ndërkohë, shumë njerëz janë pëdorues të taksive pa shoferë.
Lexoni: Taksitë pa-shoferë po lëvizin në rrugët e Dubait
Shumë makina të automatizuara do të jenë në gjendje të ndryshojnë komandat, nga e automatizuar në drejtim-shoferi, por mundësia për dy politika të veçanta sigurimi për të mbuluar secilin skenar është “shumë e komplikuar”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.