Kujdesi, aleati më i mirë në udhëtime - Business Magazine Albania

Kujdesi, aleati më i mirë në udhëtime

Duke parë përpara, ndërsa dëshira jonë për të eksploruar destinacionet lokale dhe ndërkombëtare nuk është ulur, ne presim që shumë vende të prezantojnë masa shëndetësore dhe sigurie që synojnë rritjen e mbrojtjes kundër koronavirusit. Shumë kërkojnë nga industria e udhëtimeve për të hapur rrugën për krijimin e “normales së re”.

Masat parandaluese janë elementi kryesor

79% e udhëtarëve thonë se do të jenë të lumtur të marrin më shumë masa parandaluese për shkak të koronavirusit kur nisen për udhëtimet e tyre. Ndërsa planifikojnë për udhëtimet e tyre, 59% e udhëtarëve do të shmangin destinacione të caktuara nëse kjo nënkupton shpmangien  e turamve, dhe 70% do të presin gjithashtu që atraksionet turistike t’i përshtaten rregullave të distancimit social.

Kur bëhet fjalë për zgjedhjen e akomodimeve, 70% e njerëzve do të rezervojnë vetëm nëse dinë se çfarë politikash shëndetësore dhe higjienike ekzistojnë, me tre të katërtat (75%) që favorizojnë akomodimet që ofrojnë produkte antibakteriale dhe sanitare.

Gatishmëria për të udhëtuar

Së bashku me një ndryshim në preferencat e destinacionit, preferencat e transportit gjithashtu kanë ndryshuar. Pothuajse gjysma (46%) e udhëtarëve do të preferojnë të shmangin tranzitin publik (të tilla si fluturimet ose trenat) për të shmangur udhëtimet me një numër të madh njerëzish. Në vend të kësaj, udhëtarët do të zgjedhin të marrin me qira ose të ngasin makinat e tyre në për tek  destinacionet e tyre, duke e bërë 2021 vitin e udhëtimit rrugor.

LEXO: Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Kujdesi e para

Udhëtarët duket se janë të gatshëm të përshtaten me masat “e reja normale” të shëndetit dhe sigurisë të paraqitura për të luftuar koronavirusin. Dy të tretat (67%) të udhëtarëve do të jenë në rregull me vizitimin e destinacioneve që kanë kontrolle shëndetësore më mbërritje. Dhe 62% do të mbajnë maskë në publik nëse kërkohet. Sidoqoftë, masat e karantinës do të mbeten më pak popullore, me shumë më pak (27%) udhëtarë të gatshëm të karantinohen në mënyrë që të udhëtojnë në një destinacion të veçantë.

BOOKING

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0