Ku është pjesëmarrëse këtë vit “Doni Foods”



“Doni Foods” ka marrë pjesë në “Fruit Logistica 2020”, ngjarja kryesore në botë për tregtinë globale të produkteve të freskëta. Kompania shqiptare, e specializuar në kultivimin, distribuimin dhe eksportin e produkteve të freskëta, mori pjesë për të tretin vit si ekspozues në një nga panairet më të mëdha.

Panairi “Fruit Logistica”, çdo vit mbledh mesatarisht 3,200 ekspozues dhe 78,000 vizitorë. Ai u mbajt me 5-7 Shkurt në Berlin, ku mblidhen kompani nga e gjithë bota që veprojnë në sektorin e agrobiznesit, si dhe eksportit dhe importit të produkteve të freskëta.

Lexo: 5 gënjeshtrat më të mëdha në industrinë ushqimore – A e dini se çfarë jeni duke ngrënë vërtet?

Ky panair është një platformë ideale që krijon mundësi vendtakimi global dhe lehtëson krijimin e kontakteve të reja, zgjerimin e partneriteteve si dhe identifikimin e blerësve potencial.

Këtë vit, një nga risitë e shumta, është se kompania Doni Foods po shfaqet me brandim të ri e cila ka kaluar nga “Doni Fruits” në “Doni Foods”. Ky ndryshim erdhi si nevojë për të përmbushur kërkesat e konsumatorëve duke ofruar një gamë më të gjerë të produkteve cilësore dhe të sigurta për shëndetin e tyre. Produktet e Doni Foods janë të çertifikuara me standarde ndërkombëtare nga programi i mirënjohur për sigurinë e prodhimeve bujqësore të freskëta, Global G.A.P, standard ky, i cili rritë besueshmërinë dhe sigurinë për klientët dhe konsumatorët.

Gjithashtu, risi tjetër për kompaninë “Doni Foods” është dizajni inovativ i stendës s “Fruit Logistica 2020”. Të inspiruar nga slogani “Nga Natyra në Jetë”, stenda është realizuar e tëra nga druri natyral. Idea ishte për të sjellur frymën e fermës dhe është i tëri i mbuluar me pemë dhe perime të freskëta. Bashkëpunëtorë kryesor për realizimin dhe organizimin e panairit si dhe për ribrandimin e  kompanisë “Doni Foods” është agjencia e marketingut në Kosovë “Zero Pozitive”.

Lexo: Agro Challenge, mundësia e të rinjve në fushën e agrobiznesit

Për më tepër, pjesëmarrja në këtë panair rrit mundësinë e zgjerimit të kapaciteteve eksportuese, një faktor vendimtar në rritjen e kapaciteteve të kultivimit dhe prodhimit, që do të ketë ndikim direkt në krijimin e vendeve të reja të punës.

Burimi: Gazeta Express

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale