Krijuar nga natyra, dizenjuar për ju, motoja e Hora Artizanal  - Business Magazine Albania

Krijuar nga natyra, dizenjuar për ju, motoja e Hora Artizanal 


Hora Artizanal quhet sipërmarrja që mbart një rrugëtim të gjatë e sfidues mbi supe, e cila ofron punime artizanale që karakterizohen nga cilësia e lartë e materialeve, punimi cilësor dhe dizajne unike me stil që ndërthur tradicionalen me modernen.

Themeluar nga Anila Hoxha kohët e fundit Hora Artizanal është fokusuar tek bizhuteritë me gurë natyralë. Hora Artizanal ofron punime dore të ndryshme, çarçafë dhe mbulesa me qëndisje, bizhuteri me gurë natyralë, suvenire& lule natyrale.

Në një intervistë për BusinessMag Anila thotë “Situata ekonomike në vend ka ndikuar që të ketë rënie në aktivitetin tonë, por ja kemi dalë falë përkushtimit dhe punës sonë të palodhur”.

Edhe pse mes vështirësish Anila ka qenë shumë aktive me Hora Artizanal duke marrë pjesë në evente dhe panaire si brenda ashtu edhe jashtë vendit. Një biznes familjar, i financuar nga vetë ajo dhe i udhëhequr nga pasioni për të bukurën Anila thotë se tashmë mendon se duhet të fokusohet më shumë në prodhim sesa në shitje.

Me atë çfarë e diferencon, Anila shprehet “Çdokush ka stilin e vet të punës, mendoj se gjërat e mia janë shumë të veçanta, gjëra që i bëj në çast, aq më tepër më intereson të marr idenë e klientit, jo gjithmonë timen. Kjo është diçka e veçantë.”

Lexoni: BusinessMag këtë fundvit ju sugjeron disa ide dhuratash për të dashurit tuaj

Meqë është dhe periudhë festash shkoni hidhini një sy faqes së Hora artizanal, për të bërë dhuratat tuaja të fundvitit dhe jo vetëm.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0