Koronavirus rrit numrin e personave që punojnë në distancë

Koronavirus rrit numrin e personave që punojnë në distancë



Natyrisht kjo nuk është gjëja e parë që kemi menduar këto ditë, por me përhapjen e Koronavirusit në të gjithë botën, të punuarit nga shtëpia nuk është një privilegj, por është bërë domosdoshmëri. Në Kinë, aty ku nisi të përhapej virusi, në të njëjtën kohë me festimet për Vitin e Ri Hënor, thuajse të gjitha autoritetet lokale i ndalën shumë sipërmarrje të rihapeshin, të paktën deri në mes të shkurtit.

Sipas Bloomberg, po zhvillohet “eksperimenti më i madh i të punuarit në distancë”. Qytetet janë shkretuar, rrugët janë bosh dhe po ashtu, edhe kompanitë. E vetmja alternativë për të vijuar aktivitetin ishte puna në distancë.

Lexo: OBSH: Nuk ka ndryshime në ashpërsinë e koronavirusit

“Kjo është një mundësi e mirë për ne, për të testuar punën nga shtëpia në shkallë të gjerë”, deklaroi për të përditshmen amerikane Bloomberg, Alvin Foo, administrator i deleguar i Reprise Digital, një agjenci publicitare në Shangai me 400 punonjës. Natyrisht, kjo varet edhe nga lloji i profesionit: një profesion krijues në kërkim të lindjes së ideve të reja dhe nevojës së përditshme për të punuar në skuadër do të hasë më shumë pengesa krahasuar me një punë që është më individuale.

Në çdo rast, u organizuan me nxitim takime me klientë dhe diskutime në grup nëpërmjet aplikacioneve të videochat apo në platforma të ndryshme si WeChat Work apo Lark. Me pak fjalë, punonjësit nuk kanë pasur shumë mundësi zgjedhje.

Përhapja e virusit mund të lehtësojë punën nga shtëpia, e cila është duke u rritur. Në fakt, në këtë rast, puna në distancë mbetet e vetmja zgjidhje – dhe ajo më komode – për të mos ndaluar aktivitetin e kompanive. Shqetësimi dhe frika e shumë drejtuesve të kompanive është ngadalësimi i mundshëm i produktivitetit.

Duke u kthyer pas në kohë, që në vitin 2015, Universiteti i Stanford në Kaliforni pati publikuar një studim mbi disa punonjës kinezë në call center që deklaronin se mjedisi i shtëpisë është më i përshtatshëm për të punuar dhe pauzat më të shkurtra rrisnin produktivitetin me 13%.

 

Çështja klimatike:

Por ana positive, nuk mbaron vetëm me komfortin e të punuarit nga shtëpia. Siç thekson website Gizmodo, puna në distancë sjell efekte pozitive në mjedis, dhe është një nga mënyrat më të thjeshta dhe ekonomike për të reduktuar emetimet e gazit serrë.

“Nëse Koronavirusi ju frikëson, po aq duhet t’ju frikësojnë edhe ndryshimet klimatike” shkruhet në një artikull në të përditshmen amerikane, duke nënvizuar që në vitet para Presidentit Trump, në nivel federal, puna në distancë shihej si një zgjidhje për të reduktuar gjurmën e karbonit të një individi të vetëm.

Lexo: Fondacioni Gates dhuron 100 milion dollarë për Koronavirusin.

Por, shumë ndryshon edhe mënyra se si njerëzit shkojnë në punë, ndryshon pak nëse shkojnë më këmbë apo marrin trenin. Diferenca është e madhe nëse marrin makinën. Është interesante të mendosh që Shtetet e Bashkuara të Amerikës, që në vitin 2000, e shihnin punën në distancë si një plan emergjence për t’u vënë në zbatim në rast të ndonjë epidemie.

Burimi: Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0