Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI, sepse janë të lira - Business Magazine Albania

Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI, sepse janë të lira

Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI sepse janë të lira
Krijimi i një reklame mund të jetë i ndërlikuar dhe i kushtueshëm, dhe më shumë marka e shohin AI gjeneruese si një mjet për ta bërë atë proces më pak të vështirë.

Agjencitë e mëdha të reklamave si WPP dhe korporatat shumëkombëshe si Unilever kërkojnë inteligjencë artificiale gjeneruese për të ulur kostot e marketingut, duke bërë më shumë reklama.Klientët WPP Nestlé dhe Mondelez, prodhues të Oreo dhe Cadbury, përdorën DALL-E 2 të OpenAI për të bërë reklama. Një reklamë për Cadbury u shfaq në Indi me një video të krijuar nga inteligjenca artificiale e aktorit të Bollywood-it, Shah Rukh Khan, që fton këmbësorët për të blerë në dyqane. CEO i WPP i tha Reuters se kursimet nga AI gjeneruese mund të jenë “10 deri në 20 herë”.

Unilever krijoi mjetet e veta të reklamimit gjenerues të inteligjencës artificiale dhe i përdori ato për të shkruar tekste për një nga produktet e saj të shampos.

Lexo edhe:Teknologjia e AI do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve

Por, ndërsa më shumë marka kërkojnë të përdorin AI gjeneruese për të bërë më shumë reklama, çështja nëse duhet t’u bëjnë të ditur njerëzve se është e krijuar nga AI ngjall kokën e saj të shëmtuar. Kompanitë e mëdha të inteligjencës artificiale nënshkruan një marrëveshje me Shtëpinë e Bardhë për të zhvilluar teknologjinë e vulosjes për të etiketuar diçka të bërë me mjete të AI. Në teori, reklamat e krijuara nga AI mund të bien nën këtë rregull.

Ken Sickles, shefi i produktit për kompaninë dixhitale të filigranëve Digimarc, thotë për The Verge se duhet të ketë politika standarde për etiketimin e përmbajtjes së krijuar nga AI.

“Përmbajtja e marketingut është përmbajtje teknike origjinale e AI dhe konteksti është i rëndësishëm kur shikon diçka”, thotë Sickles. “Etiketimi i asaj përmbajtjeje është i shkëlqyeshëm sepse sjell kontekst, por duhet të ketë një politikë standarde të industrisë rreth saj.”

Marketingu dhe reklamimi ishin pjesë e valës së hershme të adoptuesve gjenerues të inteligjencës artificiale, duke përdorur modele gjuhësore për të shkruar kopje – fjalët në një reklamë që ju bindin të blini të njëjtën filxhan kafeje që mban personi i famshëm juaj i preferuar. Mjeti gjenerues i shkrimit të kopjimit të AI Jasper u bë një nga të dashurit e botës së teknologjisë në vitin 2022, kur u raportua se kompania mblodhi 125 milionë dollarë në financimin e Serisë A.

Dhe markat online gjithashtu filluan të eksperimentojnë me AI gjeneruese. Për shembull, kompania e veshjeve të brendshme direkte tek konsumatori Adore Me luajti me teknologjinë për të kuptuar se si të tregtohen sytjenat dhe veshje të tjera intime pa u marrë me censurën. Megjithatë, ajo ende duhet ta zbatojë atë në veprim.

Kompanitë që përdorin AI gjeneruese për reklama i thanë Reuters se ende kanë shqetësime nëse reklamat e tyre të AI mund të marrin mbrojtje nga të drejtat e autorit dhe rreziqe sigurie kur përdorin AI.

reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0