Unilever krijoi mjetet e veta të reklamimit gjenerues të inteligjencës artificiale dhe i përdori ato për të shkruar tekste për një nga produktet e saj të shampos.
Lexo edhe:Teknologjia e AI do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve
Por, ndërsa më shumë marka kërkojnë të përdorin AI gjeneruese për të bërë më shumë reklama, çështja nëse duhet t’u bëjnë të ditur njerëzve se është e krijuar nga AI ngjall kokën e saj të shëmtuar. Kompanitë e mëdha të inteligjencës artificiale nënshkruan një marrëveshje me Shtëpinë e Bardhë për të zhvilluar teknologjinë e vulosjes për të etiketuar diçka të bërë me mjete të AI. Në teori, reklamat e krijuara nga AI mund të bien nën këtë rregull.
Ken Sickles, shefi i produktit për kompaninë dixhitale të filigranëve Digimarc, thotë për The Verge se duhet të ketë politika standarde për etiketimin e përmbajtjes së krijuar nga AI.
“Përmbajtja e marketingut është përmbajtje teknike origjinale e AI dhe konteksti është i rëndësishëm kur shikon diçka”, thotë Sickles. “Etiketimi i asaj përmbajtjeje është i shkëlqyeshëm sepse sjell kontekst, por duhet të ketë një politikë standarde të industrisë rreth saj.”
Marketingu dhe reklamimi ishin pjesë e valës së hershme të adoptuesve gjenerues të inteligjencës artificiale, duke përdorur modele gjuhësore për të shkruar kopje – fjalët në një reklamë që ju bindin të blini të njëjtën filxhan kafeje që mban personi i famshëm juaj i preferuar. Mjeti gjenerues i shkrimit të kopjimit të AI Jasper u bë një nga të dashurit e botës së teknologjisë në vitin 2022, kur u raportua se kompania mblodhi 125 milionë dollarë në financimin e Serisë A.
Dhe markat online gjithashtu filluan të eksperimentojnë me AI gjeneruese. Për shembull, kompania e veshjeve të brendshme direkte tek konsumatori Adore Me luajti me teknologjinë për të kuptuar se si të tregtohen sytjenat dhe veshje të tjera intime pa u marrë me censurën. Megjithatë, ajo ende duhet ta zbatojë atë në veprim.
Kompanitë që përdorin AI gjeneruese për reklama i thanë Reuters se ende kanë shqetësime nëse reklamat e tyre të AI mund të marrin mbrojtje nga të drejtat e autorit dhe rreziqe sigurie kur përdorin AI.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.