Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI, sepse janë të lira - Business Magazine Albania

Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI, sepse janë të lira

Kompanitë e mëdha përdorin reklama të krijuara nga AI sepse janë të lira
Krijimi i një reklame mund të jetë i ndërlikuar dhe i kushtueshëm, dhe më shumë marka e shohin AI gjeneruese si një mjet për ta bërë atë proces më pak të vështirë.

Agjencitë e mëdha të reklamave si WPP dhe korporatat shumëkombëshe si Unilever kërkojnë inteligjencë artificiale gjeneruese për të ulur kostot e marketingut, duke bërë më shumë reklama.Klientët WPP Nestlé dhe Mondelez, prodhues të Oreo dhe Cadbury, përdorën DALL-E 2 të OpenAI për të bërë reklama. Një reklamë për Cadbury u shfaq në Indi me një video të krijuar nga inteligjenca artificiale e aktorit të Bollywood-it, Shah Rukh Khan, që fton këmbësorët për të blerë në dyqane. CEO i WPP i tha Reuters se kursimet nga AI gjeneruese mund të jenë “10 deri në 20 herë”.

Unilever krijoi mjetet e veta të reklamimit gjenerues të inteligjencës artificiale dhe i përdori ato për të shkruar tekste për një nga produktet e saj të shampos.

Lexo edhe:Teknologjia e AI do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve

Por, ndërsa më shumë marka kërkojnë të përdorin AI gjeneruese për të bërë më shumë reklama, çështja nëse duhet t’u bëjnë të ditur njerëzve se është e krijuar nga AI ngjall kokën e saj të shëmtuar. Kompanitë e mëdha të inteligjencës artificiale nënshkruan një marrëveshje me Shtëpinë e Bardhë për të zhvilluar teknologjinë e vulosjes për të etiketuar diçka të bërë me mjete të AI. Në teori, reklamat e krijuara nga AI mund të bien nën këtë rregull.

Ken Sickles, shefi i produktit për kompaninë dixhitale të filigranëve Digimarc, thotë për The Verge se duhet të ketë politika standarde për etiketimin e përmbajtjes së krijuar nga AI.

“Përmbajtja e marketingut është përmbajtje teknike origjinale e AI dhe konteksti është i rëndësishëm kur shikon diçka”, thotë Sickles. “Etiketimi i asaj përmbajtjeje është i shkëlqyeshëm sepse sjell kontekst, por duhet të ketë një politikë standarde të industrisë rreth saj.”

Marketingu dhe reklamimi ishin pjesë e valës së hershme të adoptuesve gjenerues të inteligjencës artificiale, duke përdorur modele gjuhësore për të shkruar kopje – fjalët në një reklamë që ju bindin të blini të njëjtën filxhan kafeje që mban personi i famshëm juaj i preferuar. Mjeti gjenerues i shkrimit të kopjimit të AI Jasper u bë një nga të dashurit e botës së teknologjisë në vitin 2022, kur u raportua se kompania mblodhi 125 milionë dollarë në financimin e Serisë A.

Dhe markat online gjithashtu filluan të eksperimentojnë me AI gjeneruese. Për shembull, kompania e veshjeve të brendshme direkte tek konsumatori Adore Me luajti me teknologjinë për të kuptuar se si të tregtohen sytjenat dhe veshje të tjera intime pa u marrë me censurën. Megjithatë, ajo ende duhet ta zbatojë atë në veprim.

Kompanitë që përdorin AI gjeneruese për reklama i thanë Reuters se ende kanë shqetësime nëse reklamat e tyre të AI mund të marrin mbrojtje nga të drejtat e autorit dhe rreziqe sigurie kur përdorin AI.

reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0