Kompania është po aq e fortë sa është dhe kultura juaj! - Business Magazine Albania

Kompania është po aq e fortë sa është dhe kultura juaj!

Kompania është po aq e fortë sa është dhe kultura juaj!

Kulturat e forta janë ndërtuar mbi diversitetin e mendimit dhe perspektivës. Kultivimi i një fokusi të përbashkët te talenti dhe performanca mbi të gjitha u jep CEO-ve një avantazh konkurrues.
“A është tavolina juaj e rregullt apo e çorganizuar?” menaxheri i punësimit e pyeti kolegun tim gjatë një interviste telefonike. Kompania jonë preferon të punësojë njerëz që mbajnë tavolina të pastra, shpjegoi intervistuesi. Epo, kolegu im – hapësira e punës e të cilit i jep kuptim të ri fjalës “rrëmujë” – e mbylli me mirësjellje thirrjen dhe nuk e ndoqi kurrë pozicionin.
Humbja e tyre!

Intervistuesit e kompanisë suaj ndoshta nuk po bëjnë pyetje të tilla të parëndësishme. Megjithatë, a po punësoni pa dashje individë me tipare dhe personalitete të ngjashme? Kjo mund të jetë duke e vënë organizatën tuaj në një disavantazh konkurrues.
Ja pse punësimi i “të huajve” krijon një kulturë të fortë dhe është më mirë për biznesin.
Kompanitë kryesore punësojnë për talent, Jo konformitet
Përqendrimi te talenti mbi konformitetin ndërton kultura të forta. Kjo drejtohet nga lart. Arritja e qëllimeve të kompanisë është prioriteti kryesor. CEO-të duhet të zotërojnë rekrutimin dhe të sigurojnë që HR dhe intervistuesit e tjerë të punësojnë në përputhje me rrethanat.
Siç tha Kirsta Anderson, drejtuese globale e transformimit të kulturës për Korn Ferry, për The Wall Street Journal: “Ajo që shumica e intervistuesve kërkojnë dhe veprojnë është më shumë një sens intuitiv i: ‘A do të shkoja mirë me këtë person?’ dhe kjo shpesh nuk është shumë i besueshëm.”
Talent+Kulturë e fortë = Fokus në performancë
Organizatat me kultura të forta priren të vlerësojnë kreativitetin dhe çiltërsinë. Sa më e hapur të jetë kultura, aq më pak politike është. Kur politika është në minimum, njerëzit motivohen nga performanca, pika.

Lexo edhe:Çfarë është vetëudhëheqja?

Sa më e mirë kultura, aq më e pranueshme nga të gjithë punonjësit

Kur bëhet fjalë për performancën, punonjësit mirëpresin performuesit më të mirë edhe nëse janë të jashtëzakonshëm. Të gjithë ne kemi punuar me njerëz që janë pak atje, por ata kanë një grup specifik aftësish vërtet të mira. Me fjalë të tjera, ata kanë talent dhe njerëzit e talentuar shpesh janë të jashtëzakonshëm.
Në kulturat e forta, këta lloj njerëzish mund të përshtaten dhe të shkëlqejnë. Punonjësit tuaj do t’i përshtaten veçoritë e tyre pa u kërcënuar prej tyre. Në një kulturë të dobët dhe të keqpërcaktuar – për shembull, një kulturë e ndërtuar mbi parime të cekëta si rregullimi i tavolinës – punonjësit do të kërcënohen. Ata mund të përpiqen të imitojnë ose të konkurrojnë me të çuditshmen në vend që të punojnë si ekip.
Një citim nga një nga “i jashtëzakonshëm” që punësova e përmbledh atë si vetëm një person i jashtëm: “Kur hyra, unë isha djali i çuditshëm me idetë e çmendura. Tani, unë nuk jam bërë më i arsyeshëm, por njerëzit e tjerë rreth meje janë bërë më të çmendur. Unë mendoj se kjo është një gjë e mirë.” Ishte!
Diversiteti është i mirë për biznesin

Lidhja empirike midis diversitetit dhe suksesit të biznesit është e fortë. Një grup njerëzish të talentuar dhe krijues kanë më shumë gjasa të zgjidhin probleme komplekse dhe të zhvillojnë zgjidhje novatore, veçanërisht kur ndodhin kriza ose ndërprerje.
Për shembull, Boston Consulting Group (BCG) zbuloi se organizatat me diversitet mbi mesataren në ekipet e tyre të menaxhimit fituan 19 për qind të ardhura më të larta nga inovacioni sesa kolegët e tyre më pak të ndryshëm. Studiuesit anketuan 1700 kompani në tetë vende në gjashtë dimensione: gjinia, mosha, kombi i origjinës, rruga e karrierës, historia e industrisë dhe arsimi.
Studimi i McKinsey & Company në majin e kaluar zbuloi se ekipet ekzekutive me diversitetin më të lartë kishin më shumë gjasa të kishin përfitueshmëri mbi mesataren (analiza e 1000 kompanive të mëdha në 15 vende). Në kontekstin e pandemisë, studiuesit e McKinsey arritën në përfundimin se: “Kompanitë, drejtuesit e të cilave mirëpresin talente të ndryshme dhe përfshijnë perspektiva të shumta, ka të ngjarë të dalin nga kriza më të forta.”
Kulturat e forta përmirësojnë rekrutimin

Një kulturë me performancë të lartë ju mundëson të punësoni një grup më të gjerë njerëzish. Është një cikël i përjetshëm: Kur punëson njerëzit më të mirë, ai tërheq talentin më të mirë. Interpretuesit më të mirë duan të punojnë me interpretues të tjerë më të mirë.
Ndërsa paraqet sfida, rritja e fundit e punës në distancë është një ndihmë për punëdhënësit. Shumë kompani po zbulojnë se ofron një grup më të madh talentesh – kombëtare dhe madje globale. Fleksibiliteti i punës në distancë tërheq shumë njerëz, duke përfshirë – dhe ndoshta veçanërisht – ato të jashtme.
Talent gjykues për përshtatje kulturore

Kjo nuk është për të hedhur poshtë përshtatshmërinë kulturore. Megjithatë, është më e rëndësishme të përcaktohen pengesat për përshtatjen kulturore kundrejt kërkimit të një kandidati që i përshtatet saktësisht një modeli të caktuar. Por si mund të gjykoni nëse një individ i tillë i talentuar do të përshtatet me kulturën e kompanisë suaj?
Kërkoj katër tipare: iniciativën krijuese, përjashtimin, motivimin dhe vlerën. Unë do t’i mbuloj ato në postimin tim të ardhshëm.
Ndërkohë, këtu është një fletë mashtrimi nga artikulli i The Wall Street Journal:

Përcaktimi i përshtatjes kulturore

Çfarë është:

  • Entuziazmi i përbashkët për misionin ose qëllimin e një kompanie
  • Një qasje e përbashkët për të punuar, së bashku ose individualisht
  • Një mirëkuptim reciprok se si të merren vendime dhe të vlerësohet rreziku
    Çfarë nuk është:
  • Një sfond i përbashkët arsimor, kulturor ose karriere
  • Një ndjenjë rehatie dhe familjariteti me kolegët
  • Gëzim i përbashkët i përfitimeve të tilla si ping pongu dhe birra artizanale

Elona Lopari

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0