Ja çfarë duhet të dinë shitësit me pakicë sot për sot për blerjet me ndihmën e IA. Nuk është plotësisht pa probleme, por adhuruesit e teknologjisë thonë se ka mënyra për të ecur përpara dhe për ta rritur këtë trend.
Gjatë muajve të fundit, Matt Bahr, themeluesi dhe CEO i kompanisë së anketimit me bazë në Nju Jork, Fairing, vuri re një prirje në zhvillim. Kur u pyetën se si dëgjuan për herë të parë për një produkt ose markë, klientët dhanë gjithnjë e më shumë një përgjigje të re: ChatGPT.
Megjithse ato përgjigje nuk ishin shumë në numër, kishte mjaftueshëm sa për të nxitur interesin e Bahr. Në përvojën e tij, adoptuesit e hershëm të trendeve parashikojnë atë çfarë do të vijë më vonë. “Kishte vetëm 50 përgjigje të renditura si ‘TikTok’ në muajin e parë, por tani janë qindra mijëra,” thotë ai.
Sot për sot, klientët po gjejnë produkte përmes ChatGPT. Kjo mund të hapë një sërë mundësish të reja për të targetuar klientë të rinj. Por, markat duhet të angazhohen për të kapur këtë trend : Aktualisht, ChatGPT është trajnuar me të dhëna deri në shtator 2021, kështu që çdo produkt i lëshuar pas kësaj date ose përditësimet të bëra, nuk do të kenë ndikim në përgjigjen e tij. Në ChatGPT Plus, modeli me pagesë i platformës, përdoruesit mund të aktivizojnë shfletimin e përditësuar të internetit, megjithëse disa faqe e kanë bllokuar platformën.
Megjithatë, pritshmëria mbi Inteligjencen Artificiale është se modelet përfundimtare do të jenë në gjendje të kërkojnë në internet në kohë reale dhe përgjigjet do të jenë të përditësuara. Markat mund të optimizojnë listën e produkteve të tyre dhe përpjekjet e marketingut për të ecur përpara, thotë William Underwood, CEO dhe bashkëthemelues i Optiversal, një furnitor bazë në Shën Petersburg, që punon për partnerë të mëdhenj të shitjes me pakicë si Petco dhe Best Buy.
Mënyra më e mirë për të optimizuar ChatGPT, thotë ai, është përmes “një zgjerimi të asaj që specialistët e SEO të brendshëm në markat e mëdha të shitjes me pakicë tashmë po bëjnë, si synimi i fjalëve kyçe, me qëllim të orientuar drejt kërkimit.” Për të gjetur fjalët kyçe më të mira për t’u përdorur në një listë të ChatGPT, duhet të mendoni për arsyet pse një produkt mund të tërheqë një klient. Leximi i komenteve të klientëve mund të përcjellë ndjenjën e blerësit që e lehtëson punën . Për shembull, nëse një klient i një marke bizhuterish shkruan në një koment se i kanë dhënë një gjerdan diamanti gruas së tyre, atëherë mund të jetë e dobishme për atë markë që ta inkuadrojë atë gjerdan si një artikull të dhurueshëm në përshkrimin e produktit të tij dhe në reklamat e kërkimit me pagesë në Google.
Lexo: Mos i bëni këto 3 gabime kur aplikoni për një punë në distancë
Markat duhet të përdorin gjithashtu Google për të kuptuar se çfarë pyetjesh kanë blerësit në lidhje me produktet e tyre, thotë Ryan Pamplin, bashkëthemelues dhe CEO i kompanisë së blenderëve portativë me bazë në San Francisko, BlendJet dhe entuziast i ChatGPT. “Shikoni 10 gjërat më të mira që sugjeron Google pasi shkruani emrin e markës suaj”, thotë ai. “Ju duhet të shkruani përmbajtje që u përgjigjet të gjitha atyre pyetjeve në një mënyrë që ju do të dëshironit t’u jepej përgjigje.”
Pra, sa më shumë ta kuptoni qëllimin e blerësit, aq më mirë. “Ka të bëjë vërtet me cilësinë dhe sasinë e përmendjeve të markës tuaj në përmbajtje. Ju dëshironi të merrni një mbulim sa më të madh të shtypit. Ju dëshironi që shumë përmbajtje të mediave sociale të krijohen për markën tuaj dhe të postohen në të gjitha llojet e ndryshme sociale. rrjetet mediatike. Ju dëshironi njoftime për shtyp. Ju dëshironi shumë komente për postimet që po bëni”, thotë Pamplin. “Është në të vërtetë rreth, ‘Si mund të bëheni një markë e lehtë për tu gjendur?’ sepse ChatGPT po imiton sjelljen njerëzore.” Nëse ChatGPT sheh një artikull specifik të rekomanduar si dhuratë në disa lista nga botime me reputacion, atëherë ka të ngjarë që ChatGPT të rekomandojë edhe atë produkt, shpjegon ai.
Ndërkohë që ndjenjat e klientit drejtojnë këtë strategji optimizimi, Underwood shton se markat duhet të jenë të vetëdijshme për mënyrat se si e pozicionojnë veten.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.