Kur prodhuesi artizanal i qeramikës East Fork njoftoi se po rriste çmimet për të rritur pagën minimale të punonjësve në 22 dollarë në orë, klientët e brohoritën këtë lëvizje.
Javën e kaluar East Fork, një kompani me bazë në Asheville, Karolina e Veriut që dizajnon, prodhon dhe shet qeramika moderne artizanale dhe pajisje shtëpiake për një bazë të zjarrtë fansash, bëri një njoftim të madh për 166,000 ndjekësit e saj në Instagram. Kompania tha se po rriste çmimin e disa prej artikujve të saj të njohur të qeramikës të punuar me dorë.
“Më 22.2.22 do të zbuloni se disa nga produktet tona të përditshme u shtrenjtuan me 2 dollarë,” shkroi CEO Connie Matisse, e cila bashkëthemeloi kompaninë me bashkëshortin e saj, Alex, stërnipin e piktorit modernist francez Henri Matisse. “Ja pse: më 1 prill 2022, ne do të rrisim pagën tonë minimale nga 20 dollarë në orë në 22 dollarë në orë.”
Rritja është një përpjekje për të mbajtur punonjësit e kompanisë në Asheville, i quajtur së fundmi qyteti më i shtrenjtë i Karolinës së Veriut për strehim, si dhe për të promovuar barazinë e pagave në të gjithë vendin. Postimi u prit me një valë vlerësimesh pozitive nga klientët (dhe gati 3,000 pëlqime): “Unë e mbështes shumë këtë,” tha një komentues. “Unë do ta mbështes edhe më shumë kur ju djema të lëshoni nuancën tjetër blu.”
“Përcaktimi i një pagese jetese për punonjësit ka qenë pjesë e angazhimit tonë që nga fillimi,” tha Matisse, “por pikërisht mënyra se si e bëjmë këtë është gjëja mbi të cilën duhet të marrim përsipër”.
Në prill 2020, East Fork ngriti pagën e saj minimale në 20 dollarë në orë, pavarësisht nga fakti se paga minimale e Karolinës së Veriut dhe ajo federale kanë qenë 7,25 dollarë në orë për 12 vjet. Lëvizja ndikoi të paktën disa biznese lokale për të rritur pagat e tyre. Matisse thotë se plani ishte gjithmonë ta rrisnin atë në 22 dollarë sa më shpejt që të kuptonin se si.
Me pandeminë dhe “rritjen e inflacionin absurd” që pasoi, East Fork – i cili kishte 11.8 milionë dollarë të ardhura në 2021 – filloi të shihte një ndikim në fuqinë e tij punëtore pothuajse menjëherë, me punonjësit që nuk kishin mundësi të merrnin me qira shtëpi aty afër. Ndërkohë, kishte dy vjet që kompania rriti çmimet e poçerisë së saj, e cila kërkon investime të mëdha kapitale për t’u prodhuar.
Matisse pranoi në postimin e saj në Instagram se veprimet e kompanisë nuk do të rregullojnë problemin shumë më të gjerë të pabarazisë së pagave. “Por derisa qeveria federale dhe ajo shtetërore të bashkojnë veprimet e tyre, derisa miliarderët të fillojnë të hapin kuletat dhe të japin paratë e tyre, derisa bizneset e mëdha shumë, shumë më të mëdha se tonat të fillojnë të punojnë”, shkroi ajo, “barra bie mbi bizneset me zë të lartë dhe konsumatorët e tyre të zjarrtë – si ne, si ju – për të bërë atë që mundemi, për të bërë zgjedhje të menduara, për t’u angazhuar në punë personale të vazhdueshme për të hequr ndikimin e sistemeve shtypëse nga peizazhet tona mendore dhe për të bërë një bujë të madhe kudo që të mundemi.”
Për çdo kritik që e quan atë një dredhi marketingu, kini kujdes nga mbrojtësit e East Fork, të cilët u hodhën në komente për t’i shpjeguar çdo kundërshtari pse kjo është me të vërtetë një gjë e mirë. Por edhe nëse është një dredhi marketingu – ishte kënaqësi ta bësh atë, thotë Matisse, duke shtuar, “Nëse marketingu ynë vjen nga bërja e zgjedhjeve të mira dhe të qenit njerëz të mirë, kështu duhet të jetë marketingu.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.